Op de valreep van januari is het tijd voor de de tweede update voor de TV+ Smart TV app voor Android TV.
Wat zit er in?
- Verbeteringen voor het beeld
De oplossing voor het zwarte beeld op Philips tv’s en het groene beeld op TCL tv’s is volledig geïmplementeerd. - Aanpassen profielnaam
Je kunt nu de naam van je profiel aanpassen voor een persoonlijkere ervaring.
Wie krijgt de update en wanneer?
De uitrol van de update 08.62.02 is gestart, en heeft app nu versienummer 08.62.04.
Let op: Deze update wordt geleidelijk uitgerold en zal niet direct voor iedereen beschikbaar zijn. De komende tijd zal de update voor iedereen beschikbaar worden, we verwachten dat de app medio februari voor alle apparaten beschikbaar is. Met het geleidelijk uitrollen verandert het versienummer tot 08.62.05, inhoudelijk zijn die versies gelijk.
Als je de app al geïnstalleerd hebt zal deze automatisch bijgewerkt worden. Als je de app nog niet hebt, zal die beschikbaar worden voor jouw apparaat.
Automatische Updates en Versie-informatie voor de KPN TV+ App
Als automatische updates aanstaat op je TV, wordt de nieuwste versie van de app automatisch geïnstalleerd zodra deze beschikbaar is.
Hoe zie ik welke versie ik heb?
Om te controleren welke versie je van de app hebt, klik je op je profiel in de linker bovenhoek van het scherm. Het versienummer wordt dan linksonder op het scherm weergegeven. Zo kun je altijd gemakkelijk zien of je de nieuwste versie van de app hebt!
Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem
Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan.