Skip to main content
UPDATE

Update 08.67.04: TV+ App voor Smart TV voor Android

Categorie:KPN TV+ App voor smart-tv
  • April 8, 2025
  • 85 reacties
  • 2059 keer bekeken
Update 08.67.04: TV+ App voor Smart TV voor Android
Toon eerste bericht

85 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • May 4, 2025

@KPN ,

Zou prettig zijn een ander programma te kunnen starten als je naar iets anders zit te kijken .

De optie "herinnering” om een toekomstig programma te starten terwijl je naar iets anders kijkt is prettig.

Bij de keuze “opname plannen” ook een keuze “Herinner mij” zou wenselijk zijn.

• Nieuwkomer
  • May 5, 2025

Zou prettig zijn als de tv+ app voor Android tv het een zou werken over gestapt van ziggo omdat kpn beter zou zijn had ik het maar nooit gedaan!!

nieuwe tv gekocht voor op de slaapkamer (tcl) maar app werkt niet kan niet inloggen

jan 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 5, 2025

De ellende met tcl duurt nu inderdaad al 2 maanden ​@Jklasse 

• Helper
  • May 5, 2025

Ik gebruik de app nu enige tijd op mijn Philips 654OLED809 TV met Android TV 14. Deze vertoond toch wel veel vreemd/fout gedrag.

1. Scherm is zwart en app is vast gelopen als ik de app de volgende dag weer kies.
  2. Als ik van eerder gestarte programma's in de gids kies om vanaf het begin te kijken dan begint hij vaak niet vanaf bet begin maar gewoon op het live moment.
  3. Als ik een eerder afgelopen programma uit de gids kies begint hij vaak niet aan het begin maar heel ergens anders.

Op mijn 43 inch Philips TV gaat de app terug naar het hoofdscherm als ik het volume van de TV verander.

Ik denk dat er nog wel wat te doen is aan de kwaliteit van deze app.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Jdevrie, in de Apparaat instellingen (onder Instellingen) kan je de Multimedia Tunneling aan- of uitzetten, zou je die instelling eens kunnen aanpassen en kijken of dat een verbetering geeft? Als dat niet helpt kan je hier het beste een eigen topic voor aanmaken, zodat we daar verder met jou mee kunnen denken. Dat is niet handig om in een update te doen.

mrGanesha
Slimmerik
  • May 6, 2025

Hoi ​@Jdevrie, in de Apparaat instellingen (onder Instellingen) kan je de Multimedia Tunneling aan- of uitzetten, zou je die instelling eens kunnen aanpassen en kijken of dat een verbetering geeft? Als dat niet helpt kan je hier het beste een eigen topic voor aanmaken, zodat we daar verder met jou mee kunnen denken. Dat is niet handig om in een update te doen.

Ik ervaar dezelfde syptomen als ​@Jdevrie en multimedia-tunneling aan of uit maakt geen verschil. ​Hier met een Google TV Streamer.

@Jasper van KPN Ik denk dat het goed is om deze zaken dus in dit topic te blijven posten. Deze update heeft net als de vorige updates zeer veel last van regressie. Het development team van deze app heeft dus duidelijk de zaken niet op orde. Voor iedere bug die opgelost wordt, wordt weer een nieuwe bug geintroduceerd 😪

• Helper
  • May 6, 2025

@Jasper van KPN : Die instelling die jij daar noemt die bestaat niet in Android TV 14. De “optie apparaat instellingen” is ook uit oudere versies van Android TV en komt niet voor in Android TV14.

Ik had mij overigens vergist. Ik heb wel een Philips 65OLED809 maar draai het Android TV systeem op een Google TV streamer die daar aanhangt. Net als ​@mrGanesha.

@mrGanesha waar heb jij die optie multimedia-tunneling gevonden. IK kijk er misschien overheen maar zie hem nergens.

mrGanesha
Slimmerik
  • May 6, 2025

@mrGanesha waar heb jij die optie multimedia-tunneling gevonden. IK kijk er misschien overheen maar zie hem nergens.

In de hoofdpagina van de app, linksboven account aanklikken. Daar ergens staat settings of instellingen.

(Maar zoals gezegd: het maakt niets uit)

• Helper
  • May 6, 2025

In de hoofdpagina van de app, linksboven account aanklikken. Daar ergens staat settings of instellingen.

(Maar zoals gezegd: het maakt niets uit)

Oh in de instellingen van de App. Ik dacht in de Android TV instellingen. 😂😂

• Helper
  • May 6, 2025

@mrGanesha : Er was overigens een update voor mijn TV Streamers vandaag. Kijken of dat nog wat oplevert aan verbeteringen. Het probleem met het  niet aan het begin opstarten is er in ieder geval nog.

Morgen kijken of de App wel stabiel is.