Skip to main content
UPDATE

Update 08.72.01: TV+ App voor Smart TV voor Android

Categorie:KPN TV+ App voor smart-tv
  • June 25, 2025
  • 13 reacties
  • 517 keer bekeken
Update 08.72.01: TV+ App voor Smart TV voor Android
Jasper van KPN
Moderator

KPN TV+ Smart TV App [Android TV] Update juni #1 2025

KPN Smart TV+ App 08.72.01

Wat zit er in?

• Gids laadt alle dagen weer
    De tv gids was niet altijd zichtbaar na middernacht, dat is met deze update verholpen. Je kunt de gids van volgende dagen weer zien

• Filter 'favorieten' werkt weer correct
    Als je in de gids je favorieten selecteerde en daarna de app geforceerd afsloot en opnieuw opstartte bleef de gids alleen je favorieten weergeven, ook als je alle zenders wilt zien. Nu zie je alle zenders weer
  • Inlogproblemen verminderd
  • Bij zappen worden programma's met parental control restricties overgeslagen

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update 08.72.01 is gestart. De update wordt in de loop van de komende dagen beschikbaar voor alle apparaten met Android TV.

Automatische Updates en Versie-informatie voor de KPN TV+ App
Als automatische updates aanstaat op je TV, wordt de nieuwste versie van de app automatisch geïnstalleerd zodra deze beschikbaar is.

Hoe zie ik welke versie ik heb?
Om te controleren welke versie je van de app hebt, klik je op je profiel in de linker bovenhoek van het scherm. Het versienummer wordt dan linksonder op het scherm weergegeven. Zo kun je altijd gemakkelijk zien of je de nieuwste versie van de app hebt!  

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

13 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • June 25, 2025

Ik lees niks over de voortgang van opnames voor de Google TV app. Ook een eenduidig antwoord heb ik nog niet mogen ontvangen. Maar, ligt het in de planning om het probleem op te lossen dat de voortgang van een gekeken TV opname  juist wordt geregistreerd? Op de tv box werkt het prima, op de Google TV met de Android app niet (tweede tv). Dan moet ik de volgende keer overnieuw beginnen of op een plek waar ik zeker weten niet ben gebleven.

Lees ook niets over het gebruik van de cijfer toetsen of de + en - toets. Dit werkt niet in de huidige versie ook niet na opnieuw installeren van de app. Is dit nu opgelost of nog steeds niet.

mrGanesha
Slimmerik
  • June 25, 2025

Ik hoop dat ook de werking van de minigids verbeterd is, zodat het huidige programma op de zenders ook in het midden van de balk staat en niet per zender steeds van links naar rechts verspringt.

Wat ook fijn zou zijn is als je vanaf opstarten met 1 of 2 toetsen in de gids terecht kan komen. Nu heb ik daar vaak een stuk of 6 toetsaanslagen voor nodig.

En hoe zit het met het stoppen van de stream aan het einde van een programma? Is dat nu ook verholpen?

Jasper van KPN
Moderator

Ik lees niks over de voortgang van opnames voor de Google TV app. Ook een eenduidig antwoord heb ik nog niet mogen ontvangen. Maar, ligt het in de planning om het probleem op te lossen dat de voortgang van een gekeken TV opname  juist wordt geregistreerd? Op de tv box werkt het prima, op de Google TV met de Android app niet (tweede tv). Dan moet ik de volgende keer overnieuw beginnen of op een plek waar ik zeker weten niet ben gebleven.

Daar heb ik op dit moment geen informatie over ​@Sander vd P, ik ga daar navraag over doen.

Lees ook niets over het gebruik van de cijfer toetsen of de + en - toets. Dit werkt niet in de huidige versie ook niet na opnieuw installeren van de app. Is dit nu opgelost of nog steeds niet.

Daar krijgen we weinig signalen over, waardoor nog niet precies duidelijk is hoe en wat daarbij speelt. Jij bent de 2e persoon die ik dit zie noemen. Wat voor tv (merk en model) heb je precies ​@mennovanrijn?

En hoe zit het met het stoppen van de stream aan het einde van een programma? Is dat nu ook verholpen?

Dat zit hier niet in inderdaad, dat is nog in onderzoek. Als we zoiets hebben opgelost zullen we het in het startbericht benoemen.

Daar krijgen we weinig signalen over, waardoor nog niet precies duidelijk is hoe en wat daarbij speelt. Jij bent de 2e persoon die ik dit zie noemen. Wat voor tv (merk en model) heb je precies ​@mennovanrijn?

Versie tv en dergelijke al meermaals aangegeven. Zie andere topic van de app. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 25, 2025

Hoi ​@mennovanrijn . Ik heb meldingen gezien dat de zap- en cijfertoetsen met sommige Philips televisies niet werken. Ik neem dus aan dat jij ook Philips hebt. Staat ook in je profiel. Aangezien het niet met alle typen is zou je die van jou daarbij willen zetten?

Hier werken ze op alle apparaten wel, dus het is voor het team gewoon een lastig probleem. 

Ook op m'n oude Philips met de Chromecast Google-TV 4k. Daar moet ik wel de oude Philips afstandsbediening gebruiken want die van de Chromecast heeft geen zap- en cijfertoetsen. Dan wissel ik overigens van zender via de minigids 😉. 

Hoi ​@mennovanrijn . Ik heb meldingen gezien dat de zap- en cijfertoetsen met sommige Philips televisies niet werken. Ik neem dus aan dat jij ook Philips hebt. Staat ook in je profiel. Aangezien het niet met alle typen is zou je die van jou daarbij willen zetten?

Hier werken ze op alle apparaten wel, dus het is voor het team gewoon een lastig probleem. 

Ook op m'n oude Philips met de Chromecast Google-TV 4k. Daar moet ik wel de oude Philips afstandsbediening gebruiken want die van de Chromecast heeft geen zap- en cijfertoetsen. Dan wissel ik overigens van zender via de minigids 😉. 

Gaat om Philips The One 55PUS8848/12 (2023 model).

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 25, 2025

Hoi ​@Jasper van KPN . Ik denk dat het handig is het type Philips van Menno aan de ontwikkelaars door te geven. 

Zie reactie hierboven. 

Jasper van KPN
Moderator

Die heb ik doorgegeven, daar kan verder naar gekeken worden dus.

• Nieuwkomer
  • June 26, 2025

Ik volg al tijdje de ontwikkelingen rondom het niet kunnen inloggen in de KPN TV+ App met een TCL Android TV (QLED S51K (2025)). Ik had de hoop dat met deze update deze inlogproblemen opgelost zouden zijn, helaas.. nog steeds dezelfde foutmelding. Wel erg vervelend als je een nieuwe TV koopt en geen TV kan kijken. Is er al zicht op een update van de app waarin dit probleem wel is opgelost?

Jasper van KPN
Moderator

Dat zit nog niet in deze update inderdaad ​@Kees vd P, daar wordt hard aan gewerkt op dit moment.

• Topper
  • June 28, 2025

Update wekt nog steeds niet op mijn tcl android tv hoe lang gaat dit nog duren voordat het weer gewoon werkt 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • June 29, 2025

Begrijpelijk frustrerend Pikkie. Wat Jasper zegt: we zijn er mee bezig.