Skip to main content
Update

Update 08.73.01: KPN TV+ App voor smart-tv voor Android

Categorie:KPN TV+ App voor smart-tv
  • July 3, 2025
  • 8 reacties
  • 551 keer bekeken
Update 08.73.01: KPN TV+ App voor smart-tv voor Android
Jasper van KPN
Moderator

KPN TV+ App voor je smart-tv [Android TV] Update juli #1 2025

KPN TV+ App voor je smart-tv - versie 08.73.01

Wat zit er in?

• Betere navigatie op Android TV
    De focus op het startscherm verspringt niet meer automatisch
  • Verbeterde Chromecast-verbinding
    Verbinden met je Chromecast gaat nu sneller en stabieler

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update 08.73.01 is gestart. De update wordt in de loop van de komende dagen beschikbaar voor alle apparaten met Android TV.

Automatische Updates en Versie-informatie voor de KPN TV+ App voor smart-tv
Als automatische updates aanstaat op je TV, wordt de nieuwste versie van de app automatisch geïnstalleerd zodra deze beschikbaar is.

Hoe zie ik welke versie ik heb?
Om te controleren welke versie je van de app hebt, klik je op je profiel in de linker bovenhoek van het scherm. Het versienummer wordt dan linksonder op het scherm weergegeven. Zo kun je altijd gemakkelijk zien of je de nieuwste versie van de app hebt!  

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

8 reacties

• Topper
  • July 3, 2025

Deze ook  werkend voor de tcl android tv??? 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen in deze update zit niet direct een fix voor de TCL. Deze zaken zijn bekend en werken aan een oplossing hiervoor. Zodra dit het geval is zullen we het specifiek in de omschrijving van de update meenemen ​@Pikkie

• Topper
  • July 3, 2025

Oke ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren 

• Topper
  • July 3, 2025

Deze versie werkt niet op de TCL tv

Ik zit in een testgroep voor TCL en daar heb ik een test versie 8.73.0 en deze werkt wel, mar de versie 8.73.1 weer niet! Zeer vreemd

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Dat is ook wat Remco hierboven aangeeft, ​@Wolly1956:

Goedemorgen in deze update zit niet direct een fix voor de TCL. Deze zaken zijn bekend en werken aan een oplossing hiervoor. Zodra dit het geval is zullen we het specifiek in de omschrijving van de update meenemen ​@Pikkie

De update gedaan en nu elke keer een lege gids en kanalen handmatig zoeken gaat ook niet. De app blijft een probleem bij kpn….

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dit is inderdaad lastig, ​@Sweetlakecity. We zien dit rond en na middernacht vaker gebeuren. Het is bekend en wordt aan gewerkt.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 6, 2025

Het probleem met de gids tussen 00:00 en 01:00 uur heeft de aandacht van het ontwikkelteam ​@Sweetlakecity . Heb 't onlangs in de testgroep nog weer uitgebreid gemeld. De mini-gids is dan ook van slag.

Stel je opnames in tussen 01:00 en 00:00 uur. Dat zijn 23 uren waarin het wel kan 😁… En niet net dat uur na middernacht. (ook als je doorbladert is ie dan vaak leeg, zoals te zien is op je foto).

Of doe het via de ontvanger. De meesten hebben er één want app only bestaat nog maar kort. En ik zou altijd één ontvanger nemen want die is écht gratis.