Skip to main content
UPDATE

Update 08.80.01: KPN TV+ App voor smart-tv voor Android TV

Categorie:KPN TV+ App voor smart-tv
  • October 16, 2025
  • 7 reacties
  • 537 keer bekeken
Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

KPN TV+ App voor je smart-tv [Android TV] Update Oktober#1 2025

KPN TV+ App voor je smart-tv - versie 08.80.01 - Update voor de KPN TV+ App specifiek gericht op Android TV, maar ook voor andere Google-gebaseerde apparaten zoals de Google Streamer en Chromecast.

Wat zit er in?

We hebben een zoekgeschiedenis toegevoegd: nu vind sneller je eerder gezochte content en ontdek nieuwe favorieten!

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update 08.80.01 is gestart. De update wordt in de loop van de komende dagen beschikbaar voor alle apparaten met Android TV.

Automatische Updates en Versie-informatie voor de KPN TV+ App voor smart-tv
Als automatische updates aanstaat op je TV, wordt de nieuwste versie van de app automatisch geïnstalleerd zodra deze beschikbaar is.

Hoe zie ik welke versie ik heb?
Om te controleren welke versie je van de app hebt, klik je op je profiel in de linker bovenhoek van het scherm. Het versienummer wordt dan linksonder op het scherm weergegeven. Zo kun je altijd gemakkelijk zien of je de nieuwste versie van de app hebt!  

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

7 reacties

Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 20, 2025

Ik gebruik nu de app omdat ik daar ESPN in hogere kwaliteit ontvang. Maar net als de tablet/telefoon zit dit ook in tv+ app:

• Stel dat ik na twee uurtje voetbal kijken klaar ben, worden programma's op de achtergrond niet ververst.  Zie gewoon nog oude programma van twee uur terug. Als je dat aanklikt zit je gewoon uitzendinggemist te kijken.  Aanbod wordt dus niet automatisch ververst.  Moet het dan handmatig verversen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ah, interessant ​@ITVkijker. Je bedoelt de programma's op de achtergrond in de gids toch, die niet vernieuwd zijn, als je klaar bent met voetbal kijken? Of bedoel je iets anders?

Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 20, 2025

@Alexandra van KPN  Nee, bij “Nu op TV” gedeelte. Als ik daar nu op een programma zou klikken laat die een paar uurtjes lopen en sluit het programma af, staan dezelfde programma's er nog tussen plus met oude tijdstip. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat is interessant, ik neem deze mee. Wat voor TV heb je en elk welke versie is je android/deze app?

Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 20, 2025

Dat is interessant, ik neem deze mee. Wat voor TV heb je en elk welke versie is je android/deze app?

Gebruik de Google Chromecast 4K met Google TV. Heb de laatste versie van 08.80.01 Geüpdatet op 14 okt 2025. Hangt aan een Samsung H6400 tv.

Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 26, 2025

@Thomas van KPN Zo ziet dat er dus uit na een lange voetbalmiddag:

Gebeurt ook op de iPad zoals eerder vermeld.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik snap m, dat is niet heel handig inderdaad, ik neem hem mee!