Skip to main content
UPDATE

Update 08.82.01: KPN TV+ App voor smart-tv voor Android TV

Categorie:KPN TV+ App voor smart-tv
  • November 14, 2025
  • 4 reacties
  • 601 keer bekeken
Jasper van KPN
Moderator

KPN TV+ App voor je smart-tv [Android TV] Update November #1 2025

KPN TV+ App voor je smart-tv - versie 08.82.01

Update voor de KPN TV+ App specifiek gericht op Android TV, maar ook voor andere Google-gebaseerde apparaten zoals de Google Streamer en Chromecast.

Wat zit er in?

• Ondersteuning voor functieknoppen op de afstandsbediening
    De belangrijkste functieknoppen werken nu zoals verwacht: play/pauze, doorspoelen, terugspoelen, opnemen en de informatietoets.
    Let op: dit is nog niet voor alle tv-merken en modellen beschikbaar. We breiden de ondersteuning stap voor stap uit.

• Snel opnemen tijdens het kijken
    Wil je direct opnemen wat je aan het kijken bent? Dat kan nu!
    Druk twee keer op pijltje omlaag en start meteen met opnemen van de huidige uitzending.

• Verbeteringen tv gids
    We hebben verbeteringen doorgevoerd om te zorgen dat de tv-gids beter laadt, met name na 00:00 en bij het scrollen waarbij sommige zenders soms ontbraken. In de meeste gevallen zou de gids nu volledig en correct moeten verschijnen.

Het kan echter voorkomen dat dit nog niet overal perfect werkt. We blijven dit actief monitoren en verder optimaliseren.

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update 08.82.01 is gestart. De update wordt in de loop van de komende dagen beschikbaar voor alle apparaten met Android TV.

Automatische Updates en Versie-informatie voor de KPN TV+ App voor smart-tv
Als automatische updates aanstaat op je TV, wordt de nieuwste versie van de app automatisch geïnstalleerd zodra deze beschikbaar is.

Hoe zie ik welke versie ik heb?
Om te controleren welke versie je van de app hebt, klik je op je profiel in de linker bovenhoek van het scherm. Het versienummer wordt dan linksonder op het scherm weergegeven. Zo kun je altijd gemakkelijk zien of je de nieuwste versie van de app hebt!  

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

4 reacties

Stefan95
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 14, 2025

Lg tv geen kpn TV plus nog oud kpn app

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Stefan95 .  Zo te lezen heb jij LG. Die hebben hun eigen besturing systeem.   Dit gaat over Android. Dus ik neem aan dat deze op jou niet van toepassing is. 

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 21, 2025

Update is prima en nodig.

Maar midden in uitzending loopt de boel vast, en gaat vervolgens updaten.. en dat duurt zeker al 10min..

Optie tot uitstellen zou fijn zijn geweest.

Jasper van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • November 25, 2025

Dat is iets waar wij geen invloed op hebben ​@Niels-N85, AndroidTV voert de update op een gegeven moment uit zichzelf uit. Meestal gebeurt dat op een moment dat de app niet wordt gebruikt, maar in jouw geval was dat een minder geschikt moment dus! Hopelijk blijft het bij deze keer en gebeurt het volgende keer als je niet kijkt.