Skip to main content
UPDATE

Update 08.83.02: KPN TV+ App voor smartphones en tablets

Categorie:KPN TV+ App voor smartphone & tablet
  • November 25, 2025
  • 11 reacties
  • 376 keer bekeken
Jasper van KPN
Moderator

KPN TV+ App [smartphone & tablet] Update November #2 2025

KPN TV+ App 08.83.02

Wat zit er in?

Android er iOS

• De beginpagina heeft bovenaan een nieuwe highlight rij gekregen
    Hierin kunnen relevante programma's en uitzendingen worden uitgelicht. Als je veel series kijkt zou je daar bijvoorbeeld een aankondiging van een nieuw seizoen kunnen zien, zoals het volgende seizoen van Stranger Things.
  • Profielnaam is weer zichtbaar
    Met de vorige updates verdween de naam van het geselecteerde profiel linksboven in de app. Het staat nu rechtsonder, bij je profielfoto in plaats van de tekst 'Profiel’.

Android

• Het icoon van de app is aangepast naar TV+, iOS heeft deze sinds de vorige update.

Wie krijgt de update en wanneer?

Deze update is beschikbaar voor iOS en Android en wordt de komende dagen gefaseerd uitgerold. 

Hoe controleer ik welke versie van de TV+ App ik heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

• Ga naar profiel
  • Instellingen ⚙
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan.

11 reacties

• Slimmerik
  • November 25, 2025

Kun je de app ook zo instellen dat je bij het openen van de app meteen op de tv-gids komt? Nu opent als eerste de overzichtspagina. Daar doe ik verder niks mee …

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

Kun je de app ook zo instellen dat je bij het openen van de app meteen op de tv-gids komt? Nu opent als eerste de overzichtspagina. Daar doe ik verder niks mee …

Nee dat kan (nog) niet, maar het zou wel een mooi idee zijn. 👍🏼

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 25, 2025

Kan KPN svp inregelen dat app-updates voor ios (iphones en ipads) automatisch doorgevoerd worden? Nu moeten we 2wekelijks naar de appstore om verschillende apparaten bij te werken. Doen we dat niet dan werkt het opneempakket niet goed.

Jasper van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • November 25, 2025

Ik ga 'm doorgeven. Ik weet niet of het ingevoerd gaat worden, maar zo komt jouw wens bij de juiste mensen te liggen die daarover gaan.

Kan KPN svp inregelen dat app-updates voor ios (iphones en ipads) automatisch doorgevoerd worden? Nu moeten we 2wekelijks naar de appstore om verschillende apparaten bij te werken. Doen we dat niet dan werkt het opneempakket niet goed.

Daar hebben wij helaas geen invloed op. Dat is een instelling van de AppStore van Apple zelf, die staat standaard al aan. Apple legt dat uit op hun eigen hulppagina

Daar kan je aangeven dat apps automatisch geüpdatet moeten worden als er een update beschikbaar is. Als dat aanstaat wordt het maximaal 2-3 dagen na het beschikbaar worden van een update geïnstalleerd.

Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 25, 2025

“Vanaf Begin” kijken op iPad is nog steeds stuk. We zijn een dikke maand en tig updates verder. Heb feedback daar al eerder over gedeeld.  Voortgangsbalk verspringt wel terug, het beeld blijft live en na een paar seconden verspringt de voortgangsbalk ook weer naar live.

En ik zal het toch ook wel een keertje fijn vinden als de app onthoudt of ik een lijst of grote tegels wil. Vooral op een iPad is dat veel handiger vanwege he grote scherm. Vraag er helaas ook al heel lang om. 

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

Kan KPN svp inregelen dat app-updates voor ios (iphones en ipads) automatisch doorgevoerd worden? Nu moeten we 2wekelijks naar de appstore om verschillende apparaten bij te werken. Doe

Beste ​@KWPr,

Ik heb dat probleem ook, bij mij staat “automatisch updates” aan. Maar ook andere apps gebeuren toch niet automatisch te updaten, dit ligt echt bij Apple. Wat ​@Jasper van KPN zegt klopt, hier heeft KPN geen invloed op. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 25, 2025

Hoi ​@ITVkijker  dit is reeds bekend bij de ontwikkelaars en ik hoop uiteraard dat hier zo snel mogelijk iets mee wordt gedaan! 🙏🏻 In ieder geval bedankt voor je gerichte feedback!

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 25, 2025

Apple geeft aan dat de bal bij de app-eigenaar ligt, in dit geval KPN. Dus het is KPN die automatisch updaten van apps in gang moet zetten, niet Apple.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 26, 2025

Het automatisch updaten staat aan onze kant ingeschakeld ​@KWPr maar we gaan dit signaal uiteraard weer meenemen! 💪🏻

Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 26, 2025

Logo op home screen voor Android is nu bijgewerkt.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Mooi, goed om te lezen ​@ITVkijker!