Skip to main content
UPDATE

Update 08.84.00: KPN TV+ App voor smart-tv voor Android TV

Categorie:KPN TV+ App voor smart-tv
  • December 9, 2025
  • 2 reacties
  • 259 keer bekeken
Jasper van KPN
Moderator

KPN TV+ App voor je smart-tv [Android TV] Update December #1 2025

KPN TV+ App voor je smart-tv - versie 08.84.00

Update voor de KPN TV+ App specifiek gericht op Android TV, maar ook voor andere Google-gebaseerde apparaten zoals de Google Streamer en Chromecast.

Wat zit er in?

• Live kijken is verbeterd
    Het komt soms voor dat de overgang naar een volgend live programma niet goed gaat. Dat is nu verholpen
  • App icoon in de PlayStore is vernieuwd
    Het icoon op het startscherm was al vernieuwd, nu zie je het nieuwe icoon ook als je de TV+ App voor je smart-tv opzoekt in de PlayStore

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update 08.84.00 is gestart. De update wordt in de loop van de komende dagen beschikbaar voor alle apparaten met Android TV.

Automatische Updates en Versie-informatie voor de KPN TV+ App voor smart-tv
Als automatische updates aanstaat op je TV, wordt de nieuwste versie van de app automatisch geïnstalleerd zodra deze beschikbaar is.

Hoe zie ik welke versie ik heb?
Om te controleren welke versie je van de app hebt, klik je op je profiel in de linker bovenhoek van het scherm. Het versienummer wordt dan linksonder op het scherm weergegeven. Zo kun je altijd gemakkelijk zien of je de nieuwste versie van de app hebt!  

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

2 reacties

• Nieuwkomer
  • December 11, 2025

Haperingen met terugkijken, opgenomen programmas

Ik zit nu al een half jaar met een probleem.

Bij het terugkijken of opgenomen programma's

Blijft het haperen beeld dat langzaam verspringt.

Bij voetbal wedstrijden die ik live kijk en het spel gaat wat snel zie je de spelers dubbel. Dit wordt echt irritant.

Ik heb al 15 keer contact opgenomen met kpn maar tot op de dag van vandaag is het niet opgelost.

Ik heb zelfs een nieuwe tv gekocht omdat een van de 15 medewerkers bijna zeker was dat het dan aan de tv zou liggen. Sinds een week heb ik een nieuwe kpn box waar ik zelfs 6 euro in de maand voor Bij moet betalen maar je raad het al ook dat is geen oplossing.

Ik betaal elke maand 88 euro aan kpn maar ze kunnen mij niet helpen om het probleem op te lossen. Ik ben er echt klaar mee wij zitten iedere avond tv te kijken met een hoop irritatie terwijl je een ontspannende tv avond moet hebben. Ik hoop dat iemand de rip heb wat ik hier aan kan doen

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo Chris wat vervelend dat je dan al zolang problemen hebt met jouw diensten en dat de geboden oplossingen en alternatieven niet hebben geholpen, dat is uiteraard ook niet iets wat wij wensen. In mijn ervaringen is de wijze van aansluiten de grootste factor in de problemen die jij beschrijft. Ik wil je vragen om even een los nieuw topic aan te maken zodat we samen met de community met je mee kunnen denken.

Ik zal ook jouw feedback terugkoppelen, dank dat je daar de tijd voor hebt genomen!