Skip to main content
UPDATE

Update 08.84.00: KPN TV+ App voor smartphones en tablets

Categorie:KPN TV+ App voor smartphone & tablet
  • December 9, 2025
  • 4 reacties
  • 329 keer bekeken
Jasper van KPN
Moderator

KPN TV+ App [smartphone & tablet] Update December #1 2025

KPN TV+ App 08.84.00

Wat zit er in?

Android en iOS

• Informatie over het seizoen en de aflevering is nu zichtbaar
    Tijdens het kijken kan je nu ook zien welke aflevering het is en van welk seizoen die aflevering is
  • Autorotatie is verder verbeterd
    In sommige gevallen werkte de fullscreen optie niet goed als rotatie op het apparaat was geblokkeerd. Dat is verholpen waardoor je het beeld weer fullscreen kunt kijken als je rotatie hebt geblokkeerd
  • Wel beeld en geen geluid opgelost
    Op sommige apparaten kon wel gekeken worden naar het beeld, maar was er geen geluid. Dit is met deze update ook opgelost. Die apparaten hebben nu weer beeld én geluid. 

Wie krijgt de update en wanneer?

Deze update is beschikbaar voor iOS en Android en wordt de komende dagen gefaseerd uitgerold. 

Hoe controleer ik welke versie van de TV+ App ik heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

• Ga naar profiel
  • Instellingen ⚙
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 10, 2025

Is het misschien ook handig om een known lijst mee te posten, met bugs die nog openstaan? Want Begin Gemist werkt niet op iPad. Dit is intern bekend bijvoorbeeld.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@ITVkijker, het klopt dat nog niet alles is opgelost. Het TV Team is met meerdere dingen tegelijkertijd bezig, waardoor het lastig is een lijstje bij te houden. Mijn suggestie is om de Product Updates goed in de gaten te houden. Daar zullen we delen wat er wél opgelost / verbeterd is.

• December 14, 2025

Waarom kan ik niet meer casten naar

Chromecast via hotspot?  Voorheen werkte dit wel. Via wifi werkt het wel, maar heb op die lokatie binnenkort geen wifi meer bewchikbaar

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Het probleem doet zich dus alleen voor via de mobiele dataverbinding (5G) ​@John vR? Wat gebeurt er dan precies als je wil gaan casten?