Skip to main content
UPDATE

Update 08.84.02: KPN TV+ App voor smartphones en tablets

Categorie:KPN TV+ App voor smartphone & tablet
  • December 15, 2025
  • 2 reacties
  • 102 keer bekeken
Jasper van KPN
Moderator

KPN TV+ App [smartphone & tablet] Update December #2 2025

KPN TV+ App 08.84.02

Wat zit er in?

Android en iOS

• Verbeteringen voor Chromecast
    De verbinding tijdens het casten met een Chromecast valt soms weg, met deze update is die verbinding verbetert
  • Inzoomen en zappen gaat beter
    Tijdens live op volledig scherm kijken kan je inzoomen door met je vingers te pinchen, en zappen door naar links of rechts te swipen. Dit is aangepast waardoor je niet meer per ongeluk zapt als je in of uit wilt zoomen

Wie krijgt de update en wanneer?

Deze update is beschikbaar voor iOS en Android en wordt de komende dagen gefaseerd uitgerold. 

Hoe controleer ik welke versie van de TV+ App ik heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

• Ga naar profiel
  • Instellingen ⚙
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 15, 2025

De app is heel fijn. Maar. Op de telefoon zie ik heel graag de verticale gids instelling terugkomen. De gids wordt alleen in portrait stand weergegeven en dan heb je maar een overzicht van 45 minuten. 

Verder ook op de smartphone (en televisie app) "alle seizoenen" opnemen invoeren. 

(in de app kreeg ik de vraag een Google recensie in te voeren. Maar zag daar alleen 'je recensie bewerken' en die is uit 2023. Een nieuwe recensie maken zag ik niet. Dus maar hier verwerkt.)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 15, 2025

Begrijp ik dit: het is straks weer mogelijk het hele scherm van je telefoon te gebruiken zonder grijze zijbalken? En waarom zijn die trouwens niet zwart? 21:9 weergave dus.