Update voor F-Secure Virusscanner (Android) en Veilig Browser (iOS)
Er is een nieuwe versie van de F-Secure app beschikbaar voor Android en iOS. De app heeft op beide besturingssystemen een nieuw uiterlijk gekregen, en is makkelijker in gebruik geworden.
Wat zit er in?
Android Virusscanner
Beveiligingsstatistieken en informatie worden nu weergegeven in het hoofdscherm, en op de aparte tabbladen in de app.
Verbeterde uitleg in de app van de verschillende functies.
Voor de Chrome browser op Android is er nu een plug-in beschikbaar van F-Secure. Zo hoef je niet meer de aparte Veilige Browser te gebruiken.
iOS Veilig Browsen
Beveiligingsstatistieken en informatie worden nu weergegeven in het hoofdscherm, en op de aparte tabbladen in de app.
Verbeterde uitleg in de app van de verschillende functies.
Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van al onze updates.
We zijn benieuwd naar jouw mening!
Heb je vragen, feedback, een probleem of een goed idee voor de app? Laat het ons hieronder weten! Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan gerust je eigen topic aan, we helpen je graag verder.
Is op beide gelukt, maar erg handig is het niet gedaan.
Aanmelden en aanzetten is erg onhandig vermeld.
Nu werkt het gelukkig.
Alleen jammer dat ik dit icoontje niet kan verbergen, die blijft zichtbaar aanwezig.
Eventueel voor de ontwikkelaars dat ze hier naar kijken?
Welke versie is dit? Ik heb op de 13e al een update gehad maar dat zal niet deze zijn neem ik aan.
Welke versie is dit? Ik heb op de 13e al een update gehad maar dat zal niet deze zijn neem ik aan.
Dit is dus de app-versie voor Android en Apple en dus niet de webversie @Roy74 , dit om verwarring te voorkomen.
Dit is dus de app-versie voor Android en Apple en dus niet de webversie @Roy74 , dit om verwarring te voorkomen.
Ik zie hierboven iOS staan. We hebben het toch gewoon over app uit de Appstore? Die kreeg ik al op de 13e. Vandaar dat ik me afvroeg of dit weer een nieuwe versie was met ander versienummer. Ik zie bij mij nu versie 24.9 staan.
Ik zie hierboven iOS staan. We hebben het toch gewoon over app uit de Appstore? Die kreeg ik al op de 13e. Vandaar dat ik me afvroeg of dit weer een nieuwe versie was met ander versienummer. Ik zie bij mij nu versie 24.9 staan.
Beste @Roy74 ik ken de benamingen bij Apple niet goed, vandaar mijn standaard naam Apple.
App's worden/zijn soms al eerder uitgerold dan dat er mededelingen over worden gedaan, zo gaar het ook vaak met de MijnKPN-app.
Hi Roy, dit is inderdaad de versie 24.9, die staat sinds 6 dagen in de app store zie ik. Je hebt dus de juiste.
Het is wel heel apart dat die alleen Safari als browser pakt, ik gebruik Google Chrome, jammer dat je dit niet aan kan geven in de app. Nou beveiligd de app Google Chrome niet, of toch wel?
Hi Roy, dit is inderdaad de versie 24.9, die staat sinds 6 dagen in de app store zie ik. Je hebt dus de juiste.
Bedankt voor de bevestiging @Alex van KPN en fijn dat je meedenkt @JanD. We hadden het dus over hetzelfde
Wat me opvalt is dat ik onder het profiel als gebruiker/beheerder nog altijd wordt aangesproken met “Beste”. Zou dat iets zijn om te verbeteren in de volgende update?
Dit gaan we meenemen Roy!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.