Deze update van het modem gaat géén invloed hebben op de werking van de tv ontvanger, @NicolevandenBroek62 . Daar is een update van die ontvanger zelf (jij hebt de TV+ box 7022) voor nodig.
hij is al binnen de nieuwe versie ;)
Hoe zie je dat dan?
Er staat nu nog V1.01.00T03.8V4.
Dat wordt dan iets als V1.01.00T04.8V4 of zo?
Ik hoop dat er verbetering komt voor het zappen en allerlei andere kleine problemen, want dit is niet te doen.
bij mij staat
2008-2022 ZTE Corporation. Alle rechten voorbehouden | V1.01.00T04.0
die notatie die jij gebruikt kan ik zo niet vinden
Duidelijk @leeuw013 , dan is de nieuwe versie dus voluit V1.01.00T04.0
De notatie van PeterG was alleen een vermoeden.
Duidelijk @leeuw013 , dan is de nieuwe versie dus voluit V1.01.00T04.0
De notatie van PeterG was alleen een vermoeden.
Bij mij staat er onderin nu V1.01.00T03.8V4.
En daarom lijkt het mij dan logisch dat het V1.01.00T04.8V4 zou worden.
Maar jij hebt dus V1.01.00T04.0, dus dan moet die 3 naar een 4 en wat erachter staat zal wel.
hij is al binnen de nieuwe versie ;)
Hoe zie je dat dan?
Er staat nu nog V1.01.00T03.8V4.
Dat wordt dan iets als V1.01.00T04.8V4 of zo?
Ik hoop dat er verbetering komt voor het zappen en allerlei andere kleine problemen, want dit is niet te doen.
Hi Nicole,
Dit heeft niets te maken met je problemen met het zappen. Het lijkt me handig dat je een nieuw topic erover start zodat we gaan kijken waar het aan ligt.
Wat zijn de andere "kleine problemen”? En uiteraard de grotere problemen?
Nu een vraag over dit topic die niet over de update gaat.
Als ik een notificatie-mail krijg voor andere topics kom ik door het aantikken van de link in die mail direct bij de nieuwe reactie.
Bij dit topic kom ik steeds weer op de aankondiging in het begin.
Waar zou dat aan kunnen liggen?
Hoi JRe, dat is een eigenaardigheid van deze sectie "Product Updates” van het forum.
Hoi JRe, dat is een eigenaardigheid van deze sectie "Product Updates” van het forum.
Net als het niet kunnen nabewerken van reacties.
Het lijkt dat de dhcp server van het guest netwerk niet meer werkt na deze update? Ip adres range aangepast en een restart geeft ook geen soelaas, geen guest netwerk meer.. Ik zal niet de enige zijn? Waar kan ik dit het beste melden?
Er zit niets in de update dat hier effect op zou moeten hebben, enof. Probeer nog een keer herstarten. Als het probleem blijft, dan is een reset toch de volgende stap.
Hallo @Erik_ , klopt het dat ik in het forum niet meer standaard kan zien dat jij een moderator bent, wel als ik op je avatar klik?
Het lijkt erop dat alleen in de sectie '’product-updates'’ geen titels worden getoond. Ook die van de moderators niet.
Elders zie ik ze namelijk wel @JanD , @Katana321 .
Lastig, die afwijkende eigenschappen van dit topic.
Het zou toch wel handig zijn om direct naar de laatste reactie te kunnen gaan zonder een biel gescroll.
Hallo @Erik_ , klopt het dat ik in het forum niet meer standaard kan zien dat jij een moderator bent, wel als ik op je avatar klik?
Klopt, ook dit is een lastigheidje van het Product Updates deel. Insided, de leverancier van dit platform, is van plan om Product Updates ook dezelfde mogelijkheden te geven als de rest van het forum (qua weergave van dingen en de mogelijkheden die gebruikers hebben). Maar duidelijkheid over wanneer dit dan gebeurt hebben we nog niet. Tot die tijd is het roeien met de digitale riemen die we hebben :)
@Erik_ schreef:
“Tot die tijd is het roeien met de digitale riemen die we hebben :)”.
Maar dat moet zijn:
Tot die tijd is het roeien met de digitale riemen die we NIET hebben 🥺.
Een klein vraagje voor de zekerheid:
Klopt het dat ik na deze update mijn Gigaset N300A als VOIP-client kan gebruiken achter de experiabox V10?
Ja, dat kan, @McMurdyy.
Mocht je daar inhoudelijke vragen over hebben, of hulp bij willen, maak dan een eigen topic aan. We hebben een aantal gebruikers die hier veel ervaring mee hebben en je dan prima willen helpen :)
De mogelijkheid om VoIP uit te zetten als je eigen voice apparatuur wilt gebruiken.
Hoe moet ik dit zien? Ik heb nu een ATA met een CC account aan de V10 hangen
Inloggen op het modem met https://mijnmodem.kpn @Dutchie61 .
Onderaan de startpagina even kijken of je de update al hebt, er staat dan
2008-2022 ZTE Corporation. Alle rechten voorbehouden | V1.01.00T04.0
OF je klikt gelijk op VoIP in de grijze balk.
Meteen de eerste optie die je krijgt is een vierkantje met daarachter de tekst “telefonie op het modem uitschakelen”. Als je dat dus aanvinkt kan je een eigen ATA gebruiken. Je moet dan wel nog even de benodigde VoIP gegevens opvragen voor het instellen. Zie https://kpn.com/eigenmodem hoe je dat doet.
De link moet zijn http://mijnmodem.kpn , @Dutchie61 . Met het https werkt ie dus niet.
Ai. Nadeel dat je hier je reacties niet kunt bewerken binnen de eerste termijn. Ik plaats ze altijd en controleer dan de links. En corrigeer ze dan indien nodig. Dat kan hier dus niet! GRRRR!
Meteen de eerste optie die je krijgt is een vierkantje met daarachter de tekst “telefonie op het modem uitschakelen”. Als je dat dus aanvinkt kan je een eigen ATA gebruiken. Je moet dan wel nog even de benodigde VoIP gegevens opvragen voor het instellen. Zie https://kpn.com/eigenmodem hoe je dat doet.
Ik heb de oude firmware nog V1.01.00T03.8V4
Hier werkt de ATA gewoon op zonder dat ik iets heb hoeven veranderen.
Is die nieuwe optie dan alleen voor mensen die hun KPN nummer met eigen apparatuur willen gebruiken?
Hier werkt de ATA gewoon op zonder dat ik iets heb hoeven veranderen.Is die nieuwe optie dan alleen voor mensen die hun KPN nummer met eigen apparatuur willen gebruiken?
Vreemd @Dutchie61 . Dat laatste. Eigenlijk zou het nummer wat je van kpn hebt dan afgevangen worden door de SIP in het modem. Waardoor je het met een losse ATA niet kunt gebruiken.
Ik denk dus dat je het nummer tevens host via een dienst als Cheapconnect (voor uitgaand bellen). Klopt dat?
Klopt, ik dacht dat iedereen hier wel wist dat CC CheapConnect is
En de naam van een concurrent noemen wordt niet op ieder forum gewaardeerd.
Gewoon noemen. Mag gewoon. Dat soort afkortingen (van bedrijven) maken het niet duidelijker.
Maar dat je Cheapconnect gebruikt verklaart het. Gewoon blijven gebruiken. Uitgaand bellen via hen is 9 % goedkoper dan via kpn. Ook als het straks met eigen ATA kan.