Skip to main content
Beantwoord

Probleem met zenderpakket, ik wil contact

• 2 maart 2021
  • 6 reacties
  • 125 keer bekeken

Waarom maakt KPN het toch zo moeilijk om contact te krijgen bij problemen? Ik zoek nu al veel te lang naar een ingang om een probleem met mijn zenderpakketten te bespreken. Ik zie geen chat, geen telefoonnummer, niks!

Wie heeft het 0800-nummer van KPN voor mij?

Beste antwoord door RBxx

Hallo @ej1803 

KPN klantenservice is bereikbaar via 0800 0402 (gratis nummer). Zeg tegen de computer “ik wil een medewerker spreken”.

Je kan ook chatten.

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) bijna helemaal beneden op het scherm.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14212 reacties
  • 2 maart 2021

Hoi @ej1803 
Het telefoonnummer van de klantenservice is 0800 0402
of chatten via de website.
Maar eventueel kun je ook hier je probleem melden, wij helpen je hier ook.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17638 reacties
  • Antwoord
  • 2 maart 2021

Hallo @ej1803 

KPN klantenservice is bereikbaar via 0800 0402 (gratis nummer). Zeg tegen de computer “ik wil een medewerker spreken”.

Je kan ook chatten.

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) bijna helemaal beneden op het scherm.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 2 maart 2021

Dag @huistijger dank voor je snelle antwoord!

Wanneer ik op de link van chatten klik, kom ik in een scherm met veel keuzes, maar zie nergens chatten? Waar zit dat verstopt?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14212 reacties
  • 2 maart 2021

Kies eerst waarover je vraag gaat en dan kun je uit mogelijkheden kiezen en kies dan Ik heb een andere vraag, scroll dan helemaal naar beneden en daar zie je chatten.

Andredbull
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 17 december 2021

Idd verdomd moeilijk om contact te krijgen met KPN.

Als ze je nodig hebben door je abonnement aan te praten staan ze vooraan, als je ze nodig hebt zijn ze niet thuis.

Voor mij, nooit KPN meer...ze geven niet eens antwoord op mijn vragen ( die ik na lang en ingewikkeld zoeken via hun site ontdekte)

Verder als je KPN belt bieden ze weinig tot geen oplossingen voor het gevraagde.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22063 reacties
  • 17 december 2021

Je kan bellen, chatten, twitteren, Faceboken en via dit forum.  Wat had je nog meer gewild? Kunnen we je hier helpen?