Waarom maakt KPN het toch zo moeilijk om contact te krijgen bij problemen? Ik zoek nu al veel te lang naar een ingang om een probleem met mijn zenderpakketten te bespreken. Ik zie geen chat, geen telefoonnummer, niks!
Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) bijna helemaal beneden op het scherm.
Hoi @ej1803 Het telefoonnummer van de klantenservice is 0800 0402 of chatten via de website. Maar eventueel kun je ook hier je probleem melden, wij helpen je hier ook.
Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) bijna helemaal beneden op het scherm.
Kies eerst waarover je vraag gaat en dan kun je uit mogelijkheden kiezen en kies dan Ik heb een andere vraag, scroll dan helemaal naar beneden en daar zie je chatten.
Je kan bellen, chatten, twitteren, Faceboken en via dit forum. Wat had je nog meer gewild? Kunnen we je hier helpen?
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.