Wat dacht je wat . Ik ben op het werk denk even kon bellen ( klantenservice) Kom op een site terecht als kon. Ok geen probleem gebeld ca. 3 minuten. Moet vanuit huis bellen anders niet is het probleem niet te traceren. Bel ca. 1800u. Vanzelf met hetzelfde nr. Wordt doorgeschakeld, krijg een medewerker aan de lijn. Uitgelegd antw. Oh moet even met een collega overleggen muziek afgeluisterd ondertussen druk met andere dingen . Na ca. 30 min muziek afgelopen maar wel €33,00 lichter. Hoe kan dit, ik vind het schandalig. Geef toe ik weet de prijs, maar toch. Dat een medewerker het dan zo laat zitten.
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beantwoord
bereikbaarheid KPN
Beste antwoord door huistijger
Hoi
Als je direct de KPN 0800 0402 belt dan heb je geen kosten, dat is een gratis nummer.
Maar als je het nummer op een zoekpagina b.v. Google opzoekt dan krijg je een bedrijf die je doorverbindt en je krijgt een een dure rekening.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.