Skip to main content
Beantwoord

Verhogen abonnement na activatie

• March 17, 2021
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Hallo,  ik heb net een Sim only besteld , ingaande 7 juli 2021. Ik heb 5 gb met onbeperkt bellen. Kan ik dit na activatie ook de data aanpassen, bv van 5 naar 15 gb of moet ik dat nu al doen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemorgen @Mlees, wat leuk om te lezen dat je voor een KPN sim only abonnement hebt gekozen! Nadat jouw abonnement is ingegaan, kun je elke maand de databundel en/of belminuten verhogen of verlagen. Let er wel op dat dit in de eerste maand niet mogelijk is!

Hoe werkt het?

1. Ga naar MijnKPN en klik op "Producten"
  2. Selecteer het mobiele abonnement dat je wilt wijzigen
    (Staat je KPN product hier niet bij? Koppel dan je mobiele abonnement aan jouw KPN ID en doorloop opnieuw dit stappenplan)
  3. Pas aan naar het gewenste abonnement
  4. De 1e dag van de volgende maand gaat de wijziging in

Een abonnement kan je één keer per maand kosteloos verhogen of terugzetten naar het abonnement wat je hebt afgesloten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 20, 2021

Goedemorgen @Mlees, wat leuk om te lezen dat je voor een KPN sim only abonnement hebt gekozen! Nadat jouw abonnement is ingegaan, kun je elke maand de databundel en/of belminuten verhogen of verlagen. Let er wel op dat dit in de eerste maand niet mogelijk is!

Hoe werkt het?

1. Ga naar MijnKPN en klik op "Producten"
  2. Selecteer het mobiele abonnement dat je wilt wijzigen
    (Staat je KPN product hier niet bij? Koppel dan je mobiele abonnement aan jouw KPN ID en doorloop opnieuw dit stappenplan)
  3. Pas aan naar het gewenste abonnement
  4. De 1e dag van de volgende maand gaat de wijziging in

Een abonnement kan je één keer per maand kosteloos verhogen of terugzetten naar het abonnement wat je hebt afgesloten.

• Auteur
  • Topper
  • March 20, 2021

Dank. Heel duidelijk