Skip to main content
Beantwoord

Eigen homepage activeren

• 25 maart 2021
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

L.S. sinds enige tijd bij KPN en ik wil graag mijn eigen homepage opzetten.

Kunt u dit voor mij regelen.

Gr. Gert Boomert

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo en welkom @KPN eigen home page activeren. Ik heb helaas slecht nieuws: Sinds enige tijd activeren we geen Homepages meer. Je zult op zoek moeten naar een  webhosting site zoals bijvoorbeeld kpn.com/zakelijk

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10757 reacties
  • Antwoord
  • 26 maart 2021

Hallo en welkom @KPN eigen home page activeren. Ik heb helaas slecht nieuws: Sinds enige tijd activeren we geen Homepages meer. Je zult op zoek moeten naar een  webhosting site zoals bijvoorbeeld kpn.com/zakelijk

Beste Jeroen, hoe  kan het dat KPN eenzijdig beslist om geen Homepages meer te activeren? Ik ben recent een contract aangegaan met KPN waarbij deze mogelijkheid bestaat. KPN kan (nu)niet eenzijdig besluiten om geen homepages meer te activeren. Hoe gaan we dit oplossen!

Groet Gert Boomert

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Eigenlijk boden we die optie al geruime tijd niet meer aan. We activeerden het tot voor kort nog wel. Inmiddels zijn we daar ook mee gestopt. Klanten die nu nog een eigen website in de lucht hebben hebben omdat die in het verleden is geactiveerd, die blijven hun Homepage houden. 
De enige oplossing die ik voor je hebt is om een alternatieve webhosting te vinden.