Skip to main content
Beantwoord

Ophangbeugel Experiabox V10

• April 21, 2021
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Is het mogelijk dat er een nieuwe ophangbeugel kan worden toegestuurd voor mijn Experiabox V10 die in mijn meterkast hangt? Omdat ik mijn admin password moest fotograferen brak er 1 pennetje los. Vast vriendelijk bedankt.

Beste antwoord door Anonymous

Goedenavond @PDiderich, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Deze mensen kunnen u verder helpen! Hopelijk heeft u snel een nieuwe! 
Kan wel even duren eer ze aan uw topic toekomen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Antwoord
  • April 21, 2021

Goedenavond @PDiderich, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Deze mensen kunnen u verder helpen! Hopelijk heeft u snel een nieuwe! 
Kan wel even duren eer ze aan uw topic toekomen.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • April 22, 2021

Welkom op het KPN Forum, @PDiderich! Ja hoor, dat kan zeker! :smiley:

Heel fijn dat jouw profiel al ingevuld was met de benodigde gegevens: op basis hiervan heb ik een nieuwe ophangbeugel besteld: ik verwacht dat deze binnen 2 dagen per post afgeleverd wordt! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 22, 2021

Wat een snelle service, vriendelijk bedankt hiervoor!!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • April 22, 2021

Kleine moeite, heel graag gedaan! :blush: