Skip to main content
Beantwoord

Eco stand wil niet meer uit.

• 13 mei 2021
  • 9 reacties
  • 681 keer bekeken

ik kan de eco stand niet uitschakellen. geen reactie oo het knopje. kan dit ook softwarematig

Beste antwoord door NHendriks

Dat is zeker mogelijk!

1. Maak verbinding met je modem (bijvoorbeeld via wifi of een kabel) en open je browser.
  2. Navigeer naar http://192.168.2.254
  3. Als je nog nooit eerder bent ingelogd dan laat je het wachtwoord veld leeg en druk je op ‘login’, voer anders het wachtwoord in wat je eerder hebt ingesteld.
  4. Klik in de zwarte balk op ‘Settings’.
  5. In het linker keuzemenu druk je op ‘ECO’.
  6. Bij de keuze ‘ECO on/off’ selecteer je ‘off’
  7. Druk op ‘Apply’

Eco-modus zou nu uitgeschakeld moeten zijn :)

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

NHendriks
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • 2978 reacties
  • Antwoord
  • 13 mei 2021

Dat is zeker mogelijk!

1. Maak verbinding met je modem (bijvoorbeeld via wifi of een kabel) en open je browser.
  2. Navigeer naar http://192.168.2.254
  3. Als je nog nooit eerder bent ingelogd dan laat je het wachtwoord veld leeg en druk je op ‘login’, voer anders het wachtwoord in wat je eerder hebt ingesteld.
  4. Klik in de zwarte balk op ‘Settings’.
  5. In het linker keuzemenu druk je op ‘ECO’.
  6. Bij de keuze ‘ECO on/off’ selecteer je ‘off’
  7. Druk op ‘Apply’

Eco-modus zou nu uitgeschakeld moeten zijn :)

• KPN Monteur
  • 40 reacties
  • 13 mei 2021

De eco knop moet een behoorlijke tijd ingedrukt worden, een seconde of 10/15. Een enkele keer drukken werkt helaas niet. Misschien kun je dat nog eens proberen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 13 mei 2021

Dank voor de tips..het is gelukt👍

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 19 mei 2021
BJB12 schreef:

De eco knop moet een behoorlijke tijd ingedrukt worden, een seconde of 10/15. Een enkele keer drukken werkt helaas niet. Misschien kun je dat nog eens proberen?

Heb dit 20 seconden gedaan toen sprong lampje pas uit. Zonder eco is het WiFi signaal echt beter 

• 0 reacties
  • 20 mei 2021
Golfjunkie schreef:
BJB12 schreef:

Heb dit 20 seconden gedaan toen sprong lampje pas uit. Zonder eco is het WiFi signaal echt beter 

Hallo @Golfjunkie , inderdaad betere wifi met de eco-stand uit.:relaxed:

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 15 december 2021

Dus ik moet de knop 20 ingedrukt houden voor dat tie uit gaat? Want wifi werkt bijna niet met eco aan erg storen dat hij niet gewoon uit gaat en dit er allemaal voor moet gebeuren maar ik zal het proberen op goed geluk 🤞 

• 0 reacties
  • 15 december 2021
Hardcoregirl schreef:

Dus ik moet de knop 20 ingedrukt houden voor dat tie uit gaat? Want wifi werkt bijna niet met eco aan erg storen dat hij niet gewoon uit gaat en dit er allemaal voor moet gebeuren maar ik zal het proberen op goed geluk 🤞 

Hallo @Hardcoregirl , je kunt ook even inloggen in de modem en dan de ECO-stand uit zetten en daarna op bewaar/opslaan klikken.

DennisA78
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+11
  • KPN Monteur
  • 2570 reacties
  • 15 december 2021

ECO knopje ingedrukt houden tot het blauwe lampje uit gaat

• 0 reacties
  • 15 december 2021

ook na een reset word eco weer uitgezet.Mocht het echt niet lukken.