Ik ben nu meer dan een halve dag bezig om mijn Netflix abonnement via KPN op te zeggen; ook wegens telkenmale te hoge inhoudingen. Opzeggen lukt niet. Niet via chat, niet via telefoon en helemaal niet via e-mail (bestaar niet meer!)
Wat nu/
Admin: bericht naar eigen topic verplaatst en e-mailadres verwijderd
Hoi @Mar900, wat lukt er precies niet als je inlogt? Het enige wat wij doen, is het aanbieden van de mogelijkheid om Netflix via je KPN factuur te betalen. Het stopzetten van Netflix gaat dus via bovenstaande stappen die @HansaanZet benoemd.
Niets lukt! Account Netflix is in maart bij laatstgenoemde opgezegd. Kpn blijkt nog steeds (veel te veel) aan mij te berekenen. Inmiddels een bedrag waarvoor mijn vrouw en ik heerlijk ergens uitvoerig kunnen lunchen. Kpn deelde mij mede dat er wellicht sprake van fraude is. (maar bij wie dan?.
Niets lukt! Account Netflix is in maart bij laatstgenoemde opgezegd. Kpn blijkt nog steeds (veel te veel) aan mij te berekenen. Inmiddels een bedrag waarvoor mijn vrouw en ik heerlijk ergens uitvoerig kunnen lunchen. Kpn deelde mij mede dat er wellicht sprake van fraude is. (maar bij wie dan?.
Kennelijk is alles o.k. Dus ik neem aan dat u Netflix via Kpn annuleert en het sedert maart teveel betaalde bedragen terug stort. Of is dit te simpel gedacht?
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.