In apple mail (iMac) wordt herhaaldelijk gevraagd om mijn kpnmail wachtwoord. Als ik dat invul is na controle van het wachtwoord de reactie dat het onjuist is. De eerste keer is via de KPN servicedesk mij een mail gestuurd hoe ik mijn wachtwoord kon wijzigen. Dat mocht evt gewoon mijn oude wachtwoord zijn. Dit loste het probleem op, maar om de zoveel dagen herhaalt dit zich. Zodra ik het hersteld heb komt er een mail binnen van KPN dat mijn account was geblokkeerd en ik mijn wachtwoord moet wijzigen en hoe dat moet. Dezelfde mail als die ik de eerste keer via de servicedesk ontving. Steeds wordt daarin aangegeven dat mijn wachtwoord om veiligheidsredenen was geblokkeerd omdat uit informatie zou zijn gebleken dat derden toegang zouden hebben tot mijn account. Zo heb ik de laatste weken nu al diverse keren mijn wachtwoord gewijzigd. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat derden iedere keer opnieuw mijn wachtwoord weten te achterhalen in zo’n korte tijd. Kortom, wat kan de oorzaak hiervan zijn en wat kan ik er aan doen?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.