Skip to main content
Beantwoord

Programma verder terugkijken op een andere tv-ontvanger

• 18 januari 2022
  • 2 reacties
  • 358 keer bekeken

Ik heb twee TV’s. Als ik op TV 1 een programma terugkijk kan ik dit programma dan verder kijken op TV 2

Beste antwoord door Ward_

Ja, dat kan inderdaad,. Dus als je in de woonkamer aan het terug kijken ben en je stopt daarmee, dan ga je naar de slaapkamer. En daar selecteer je opnieuw het betreffende programma en kies je voor Terugkijken. Dan gaat het verder op de plek waar je was gebleven.

Maar daar zit wel een maximum tijd aan. Ik heb nog niet helemaal door hoelang die tijd is maar de volgende dag is te laat. Dan start het programma gewoon weer aan het begin. 

Ik vermoed dat het punt waar je gebleven was een paar uren wordt vastgehouden/

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6473 reacties
  • 18 januari 2022

Hallo @H vd Berg,

Dit moet geen probleem zijn, bij mij lopen de opnames/terugkijken door waar ik gestopt ben op de ontvanger in de woonkamer, naar de slaapkamer. 

Forum|alt.badge.img+10
  • KPN Netwerk
  • 2476 reacties
  • Antwoord
  • 18 januari 2022

Ja, dat kan inderdaad,. Dus als je in de woonkamer aan het terug kijken ben en je stopt daarmee, dan ga je naar de slaapkamer. En daar selecteer je opnieuw het betreffende programma en kies je voor Terugkijken. Dan gaat het verder op de plek waar je was gebleven.

Maar daar zit wel een maximum tijd aan. Ik heb nog niet helemaal door hoelang die tijd is maar de volgende dag is te laat. Dan start het programma gewoon weer aan het begin. 

Ik vermoed dat het punt waar je gebleven was een paar uren wordt vastgehouden/