Mijn vader is op 10-02-2022 overleden tot eind april werdt maandelijks abonnement betaald tit de bank de rekening heeft geblokkeerd. Er zijn nu twee maanden niet betaald, maar ik snap dat kpn wil dat de abonnementen wordt betaald maar dat mag niet onder beneficiair aanvaarding dus kpn kan gaan pushen en dwingen wat ze willen maar beneficiair aanvaarding betekent pas na dat alles af is gehandeld betalen. En dreigen om alles af te sluiten terwijl er nog iemand in mijn ouderlijk huis een kamerhuurder in zit en binnenkort niet meer naar binnen kan wegens elektronische slot. Los Het Maar Op kpn
Beantwoord
Mag de factuur niet betalen wegens beneficiair aanvaarding en toch dwingt KPN om de factuur te betalen
Beste antwoord door Anonymous
Hallo
Je kunt ook de Servicedesk Nabestaandendesk van KPN even bellen en met hen overleggen. Zij zijn telefonisch bereikbaar via 08000201555.
- Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
- Zaterdag van 08:00 - 17:00 uur
Succes
*Admin: edit antwoord. Toevoeging link nabestaandesk + telefoonnummer + openingstijden
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.