Skip to main content
Beantwoord

Delta legt glasvezel aan, moet ik dan overstappen als ik glasvezel wil?

• 31 augustus 2022
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

DELTA komt binnenkort bij mij een aansluitpunt aanleggen.

Ik zit momenteel bij KPN, als ik het dus goed begrijp wanneer ik glasvezel internet wil hebben

moet ik mijn internet abo bij KPN dus stopzetten en een abo bij DELTA nemen?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi @Bianchi, een terechte vraag. 

Galdor68 schreef:

Als uw huidige verbinding niet bevalt komt het daar inderdaad op neer @Bianchi 

HansaanZet schreef:

@Bianchi U moet niets ! Kpn blijft nog gewoon via de koperverbinding leveren met de snelheden die daar bij horen. Wilt u echter nu perse glasvezel dan kunt u Delta aan laten sluiten, dat een jaartje aankijken en als het toch niet blijkt te zijn wat u ervan verwacht, terug naar de koperverbinding. Heeft u er dus een extra optie bij. ðŸ˜‰

Hans en Galdor leggen dit goed uit, waarvoor dank. Als KPN goed bevalt hoef je niet over te stappen, behalve als je daadwerkelijk glasvezel wilt hebben. Dit komt doordat KPN niet via het netwerk van Delta levert. De keuze ligt uiteraard aan jou. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

• 0 reacties
  • 31 augustus 2022

Als uw huidige verbinding niet bevalt komt het daar inderdaad op neer @Bianchi 

• 2237 reacties
  • 31 augustus 2022

@Bianchi U moet niets ! Kpn blijft nog gewoon via de koperverbinding leveren met de snelheden die daar bij horen. Wilt u echter nu perse glasvezel dan kunt u Delta aan laten sluiten, dat een jaartje aankijken en als het toch niet blijkt te zijn wat u ervan verwacht, terug naar de koperverbinding. Heeft u er dus een extra optie bij. ðŸ˜‰

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23493 reacties
  • Antwoord
  • 31 augustus 2022

Hi @Bianchi, een terechte vraag. 

Galdor68 schreef:

Als uw huidige verbinding niet bevalt komt het daar inderdaad op neer @Bianchi 

HansaanZet schreef:

Hans en Galdor leggen dit goed uit, waarvoor dank. Als KPN goed bevalt hoef je niet over te stappen, behalve als je daadwerkelijk glasvezel wilt hebben. Dit komt doordat KPN niet via het netwerk van Delta levert. De keuze ligt uiteraard aan jou. 

• Auteur
  • Helper
  • 31 reacties
  • 31 augustus 2022

het is duidelijk, dank je wel voor de reacties.