Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik het automatisch delen van MB's stoppen?

• 1 september 2022
  • 4 reacties
  • 588 keer bekeken

Beste antwoord door TechK

Dit doe je door in de MijnKPN app naar 'MB's delen' te gaan onder het mobiele tabblad. 
Hier ga je bovenin naar 'Automatisch'. Waar je onder 'Aan' op het nummer klikt waarvoor je het automatisch mb's delen stop wilt zetten. Hier klik je vervolgens onderin op 'Uitzetten'. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 1 september 2022

Het is mij uiteindelijk toch gelukt om het automatisch delen te stoppen.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 4 november 2022

Ik wil stoppen met mb delen maar lukt mij niet om het uit te zetten H Smit

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • 33 reacties
  • Antwoord
  • 4 november 2022

Dit doe je door in de MijnKPN app naar 'MB's delen' te gaan onder het mobiele tabblad. 
Hier ga je bovenin naar 'Automatisch'. Waar je onder 'Aan' op het nummer klikt waarvoor je het automatisch mb's delen stop wilt zetten. Hier klik je vervolgens onderin op 'Uitzetten'. 

• Helper
  • 34 reacties
  • 4 juni 2023
MaryS schreef:

Ik heb deze stappen gevolgd t/m het blad automatisch. Als ik vervolgens op de naam van de persoon klik waar ik mee deel kan ik alleen het aantal Mb’s per maand veranderen. Ik kan dat niet op nul zetten, moet minimaal 1 Mb per maand zijn. Ik kan nergens op ‘uitzetten’ klikken. Hoe kan dat? Ik heb versie 6.14.1 van Mijn KPN