Skip to main content
Beantwoord

Wegvallend internet, wifimanager doet het niet

• January 20, 2023
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Wifi Manager werkt soms niet al een week problemen met wegvallen internet. Alles al geprobeerd.

Admin: afgesplitst

Beste antwoord door Liesbeth van KPN

Hallo @Fear, goed dat je contact opneemt! Je kan aangeven als je belt dat je niet wil dat het modem opnieuw wordt opgestart. De optie wordt gegeven omdat dit goed kan helpen, maar het is uiteindelijk niet nodig om dit steeds te herhalen. Werkt het bekabelde internet wel of valt dit ook weg? 

Voor de wifi raad ik je aan om het topic Slechte wifi: oplossingen voor trage en wegvallende wifi eens door te lezen. Je vindt daar veel tips die goed kunnen helpen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2023

Weg vallen internet alles al geprobeerd. Ik word er niet goed van.

Admin: verplaatst naar je eigen topic

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2023

Gebeld met 0800 nr werkt niet. Zeggen dat de modem word herstart wat ik zelf ook al tiental keren heb gedaan. Probleem blijft. 

Liesbeth van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @Fear, goed dat je contact opneemt! Je kan aangeven als je belt dat je niet wil dat het modem opnieuw wordt opgestart. De optie wordt gegeven omdat dit goed kan helpen, maar het is uiteindelijk niet nodig om dit steeds te herhalen. Werkt het bekabelde internet wel of valt dit ook weg? 

Voor de wifi raad ik je aan om het topic Slechte wifi: oplossingen voor trage en wegvallende wifi eens door te lezen. Je vindt daar veel tips die goed kunnen helpen.