Skip to main content
Beantwoord

Bij TV+ mis ik kanaalinfo bij de radio en info over volgend programma

• 26 februari 2023
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Hansiepansie
Nieuwkomer

Sinds kort in het bezit van de STB DIW 7022.

Wat ik enorm mis is de functie die d.m.v. het pijltje naar rechts > op de ronde kiesknop info geeft welk volgend programma op de zender wordt getoond. Wellicht kan dit bij een volgende software update alsnog worden ingebouwd? 

Met betrekking tot radio afspelen mis ik de kanaalinfo, ik kan niet zijn op welke zender de STB staat. Op de STB lijkt me dit niet meer te realiseren (of toch wel?) maar kan er dan geen info naar de reciever worden verzonden die kanaalaanduiding geeft? 

De STB is verbonden met een optische kabel naar de reciever. 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi  @Hansiepansie, welkom op ons forum!
Bedankt voor de feedback! We hebben hier een paar handige topics en pagina's over:

Product updates, hier vind je de meest recente updates van de TV+ ontvangers en kun je met deze feedback ook terecht.
Kennisbank, hier kun je verschillende handleidingen en handige tips vinden over hoe je het meeste uit je  TV+ ontvanger haalt.

En nog twee handige topics:

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15493 reacties
  • Antwoord
  • 1 maart 2023

Hoi  @Hansiepansie, welkom op ons forum!
Bedankt voor de feedback! We hebben hier een paar handige topics en pagina's over:

Product updates, hier vind je de meest recente updates van de TV+ ontvangers en kun je met deze feedback ook terecht.
Kennisbank, hier kun je verschillende handleidingen en handige tips vinden over hoe je het meeste uit je  TV+ ontvanger haalt.

En nog twee handige topics: