Skip to main content
Beantwoord

Speedtest in de Wifi Manager geeft een 404 error

• April 3, 2023
  • 9 reacties
  • 96 keer bekeken

Vanwege trage wifi de manager (tuner) gestart via de MijnKPN app, maar deze blijft (op meerdere apparaten) stagneren bij de snelheidstest (ondanks volle bak wifi).

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi allen, 

Ik was een aantal dagen vrij, nu ben ik er weer en kom ik erachter dat er een issue was met de speedtest. Daardoor verscheen de 404 error. Ondertussen is het issue opgelost en werkt alles weer. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 5, 2023

Hoi @YoInTy, de wifi manager doet het niet goed zie ik. 

Inmiddels zijn wij een dag verder, heb je het nog weer geprobeerd? Werkt het weer of nog steeds niet? Ook laptop geprobeerd?

• Deelnemer
  • April 5, 2023

Hi. Ik heb dit al de hele week. Ik heb het net weer geprobeerd en weer dezelfde melding .

Mijn wifi valt ook steeds kort uit

Groetjes Charlotte 

• Auteur
  • Topper
  • April 5, 2023

zojuist opnieuw geprobeerd, maar helaas nog steeds niet... 

• Nieuwkomer
  • April 6, 2023

Ik heb exact dezelfde problemen. Internetsnelheid is sinds 2-3 dagen verschrikkelijk laag (minder dan 10Mb download snelheid), en via de WIFI verbeterapp krijg ik een 404 error melding als de speedmeter geladen moet worden. 

Cappuccino2
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • April 6, 2023

Er is firmware update deze week voor super wifi versterkers ik had ook lage snelheden ineens, maar na het koppelen van superwifi aan box 12 deed alles het weer met de juiste snelheid 

• Nieuwkomer
  • April 6, 2023

Hi Cappucino2,

Aha, moet ik dan de superwifi versterkers weer opnieuw koppelen aan mijn Experia box?

Thx Sjourd

Cappuccino2
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • April 6, 2023

De firmware update geldt voor superwifi2

Wat ik er over las

Koppel ze met internetkabel voor 15 minuten ongeveer dan internet kabel eruit 

• Auteur
  • Topper
  • April 6, 2023

Ik heb geen Superwifi dus dat firmware update verhaal gaat niet op (voor mij).

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 8, 2023

Hoi allen, 

Ik was een aantal dagen vrij, nu ben ik er weer en kom ik erachter dat er een issue was met de speedtest. Daardoor verscheen de 404 error. Ondertussen is het issue opgelost en werkt alles weer.