Skip to main content
Beantwoord

Verhuizing online niet door te geven

• 28 september 2023
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik denk dat dit de zoveelste "online verhuizing lukt niet" post is, en jullie raden elke keer aan om de verhuisdesk te bellen, dan wordt het meteen verwerkt.

Fijn dat er een alternatief is, maar wanneer word er ook gekeken naar een oplossing? Er zijn overduidelijke meerdere klanten die hiervan last hebben.

Ik verhuis nu voor de 2de keer in 2023, wederom kan ik online geen verhuizing doorgeven, ja ik ga bellen, maar kijk aub een keer naar waarom het voor zoveel klanten niet lukt online te doen!

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Dough_Pleighboi, wat rot dat het niet lukt! Krijg je weer dezelfde foutmelding als voorheen? Ik ga het zeker even doorgeven intern, dankjewel! 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30835 reacties
  • Antwoord
  • 3 oktober 2023

Beste @Dough_Pleighboi, wat rot dat het niet lukt! Krijg je weer dezelfde foutmelding als voorheen? Ik ga het zeker even doorgeven intern, dankjewel! 

Bedankt voor je reactie Marcia, dat klopt inderdaad.

Ik heb net zojuist weer geprobeerd, ik klik op "Verhuizing doorgeven" en direct na het inloggen krijg ik te zien: