Het blijkt dat de nieuwe TV-ontvangen (DIW7022) alleen communiceert dmv Bluetooth. Waarom is IR niet mogelijk gemaakt? Dit is een dikke middelvinger naar de (ongetwijfeld vele) Logitech Harmony gebruikers die daardoor fors in de steek worden gelaten.
Waarom heeft de TV+ Box (DIW7022) wel Bluetooth maar geen infrarode bediening?
Beste antwoord door PeterG
Die universele afstandsbediening wordt zelfs al enkele jaren niet meer gemaakt. Iets ondersteunen op een nieuw apparaat wat niet meer op de markt is lijkt mij voor de toekomst niet opportuun. Nieuwe gebruikers kunnen zo'n logitech niet kopen. Ook tweede hands niet lijkt me 😉
Alle op de markt verkrijgbare streaming boxen werken uitsluitend met Bluetooth overigens. Kpn had er dus niet eens een met ook IR kunnen inkopen.
Verder zorgt inbouw infrarood weer voor een groter boxje en ietsje meer verbruik. Zie bijvoorbeeld de VIP5202. Die wordt niet geleverd onder het tv+ abonnement.
Rowi schreef: Als de mediabox DIW 7020 via wlan (lees een app zoals smart things) aanstuurbaar is zou dat al schelen
Ik gebruik de Google Home app om de box te bedienen. De gids is gewoon via het menu op te roepen wjb.
Wel mis ik dan spoelen en play/pauze.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.