Skip to main content
Beantwoord

iTV app op mijn Samsung tv werkt ineens niet meer

• November 21, 2024
  • 5 reacties
  • 277 keer bekeken

mir001
Topper
Forum|alt.badge.img

Goedendag,

De itv app op mijn samsung tv werkt ineens niet meer sinds gisteren. Ik gebruik hem al jaren.

Als ik in wil loggen met abonneenr, geeft hij aan : geen toegang tot dienst. Ik ben niet verbonden met mn vaste verbinding.
Echter ben ik hier wel mee verbonden.

Gistermiddag hebben ze bij KPN mn internetsnelheid verhoogt ( van 100 naar 200). Daarna deed de app t niet meer.

ik kan mis nu ook de mogelijkheid om in te loggen met KPN ID. alleen inloggen met abonneenr is mogelijk.

al geprobeerd:

• itv app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd 
  • ingelogd met mn id via internet op de tv ( dit werkt wel)
  • Verbinding bekeken, dit is gewoon mn thuisnetwerk.
  • Modem gereset
  • Pincode gereset, zodat ik zeker weet de juiste te hebben.

Wie weet de oplossing????

Dan nog n vraagje: mn internetsnelheid was gistermiddag rond de 180. Maar in de avond niet hoger dan 80… nu net weer 150. Hoe kan dit zo verschillen? 

alvast dank voor t meedenken

fijne dag nog! 

Beste antwoord door mir001

Net weer geprobeerd ( voor de 100ste keer) en ineens doet ie t! Er kwam eerst n bericht van Kpn dat er dingen veranderd zijn in de app. Dus waarschijnlijk lag de app eruit doordat er aan gewerkt werd ofzo. Ik ben in ieder geval weer bij ;-) 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

mir001
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 21, 2024

Heeft niemand een idee? Hij doet t nog steeds niet en dat is ontzettend balen… 

Jeroen-bart Engelen
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9

Gevonden 🙂

Ik ken die melding niet. Maar als je dan je eigen iTV abonnementsnummer hebt ingevuld in je profiel dan kan misschien ​@TijtheMan morgen kijken met een moderator? Ik werk morgen niet, dus dan wordt het pas maandag.

mir001
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 21, 2024

Dankjewel voor dit bericht! 

ik heb een klantnummer en een abonneenummer, welke is het handigst om in te vullen? 
er staat nu mn klantnummer 

mir001
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • November 21, 2024

Net weer geprobeerd ( voor de 100ste keer) en ineens doet ie t! Er kwam eerst n bericht van Kpn dat er dingen veranderd zijn in de app. Dus waarschijnlijk lag de app eruit doordat er aan gewerkt werd ofzo. Ik ben in ieder geval weer bij ;-) 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn dat het vanzelf weer is gaan werken ​@mir001. 😁 Dank voor het terugkoppelen!