Skip to main content
Antwoord

Door KPN geleverde HDMI kabel gebruiken?

• November 26, 2024
  • 4 reacties
  • 187 keer bekeken

Ik  heb het arrest vip 5202 dat klein kastje maar mijn vraag is. Er zat een hdmi kabel bij ultraspeed die zat er bij  moet ik die dan gewoon gebruiken  of kan iIk ook de gewone gebruiken die ik al had wat is het beste 

In de papieren staat dat ik gewoon de kabel moet gebruiken die jullie mee h3bne gestuurt ikhoorhet wel 

Ramon

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Ramon v maren ,

Ik zou de meegeleverde ultraspeed gebruiken. Voor 4K heb je minimaal HDMI 2.0 nodig. HDMI 2.1 ondersteunt nog meer. 

Het verschil tussen een HDMI 2.0 en een HDMI 2.1 kabel zit in de ondersteunde resolutie en verversingssnelheid. HDMI 2.0b ondersteunt een 4K resolutie met een verversingssnelheid van 50 hertz, waardoor beelden niet altijd even vloeiend worden weergegeven. Een HDMI 2.1 kabel ondersteunt een 8K resolutie met 50 hertz, waardoor je naar vloeiende beelden in een hoge kwaliteit kijkt. Ook ondersteunt 2.1 eARC, waardoor je geluidssignalen van bijvoorbeeld Dolby Atmos zonder kwaliteitsverlies doorstuurt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 26, 2024

Hallo ​@Ramon v maren ,

Ik zou de meegeleverde ultraspeed gebruiken. Voor 4K heb je minimaal HDMI 2.0 nodig. HDMI 2.1 ondersteunt nog meer. 

Het verschil tussen een HDMI 2.0 en een HDMI 2.1 kabel zit in de ondersteunde resolutie en verversingssnelheid. HDMI 2.0b ondersteunt een 4K resolutie met een verversingssnelheid van 50 hertz, waardoor beelden niet altijd even vloeiend worden weergegeven. Een HDMI 2.1 kabel ondersteunt een 8K resolutie met 50 hertz, waardoor je naar vloeiende beelden in een hoge kwaliteit kijkt. Ook ondersteunt 2.1 eARC, waardoor je geluidssignalen van bijvoorbeeld Dolby Atmos zonder kwaliteitsverlies doorstuurt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 26, 2024

Die er bij zatin de doos van de ontvanger

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 26, 2024

Die er bij zatin de doos van de ontvanger

Die kun je het beste gebruiken.

• Auteur