Skip to main content
Beantwoord

TV opgezegd, KPN blijft dit echter factureren

• 17 december 2024
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Beste,

Op dinsdag 12-11-2024 22:19 heb ik mijn contract bij KPN verlengd en heb daarbij TV verwijderd. Ik heb hier per mail een bevestiging van gehad:

Bedankt voor het verlengen van uw contract. Fijn dat u weer voor KPN kiest. We gaan meteen voor u aan de slag. Geniet van uw dag!

Verwijderde dienst(en) of apparatuur

- Interactieve TV met 1 tv-ontvanger
- F-Secure 5 apparaten
- Pluspakket

Leuk en aardig, maar ik betaal nog gewoon kosten voor TV en het wordt ook als zodanig gespecificeerd op mijn factuur. Ik wil deze teveel betaalde kosten terug en dat er geen kosten gerekend worden voor iets dat ik niet wil en niet gebruik.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@wjjkpn, het kan inderdaad zijn dat de wijziging en de factuur elkaar hebben gemist. Dat zal dan op de volgende factuur aangepast worden.

Als je nu in de MijnKPN kijkt naar wat jouw abonnement is, zie je het juiste pakket daar wel staan? Als je daar het oude pakket nog ziet staan kan je het beste een terugbelafspraak maken via onze site. Dan is de wijziging nog niet afgerond. Als daar het juiste staat is de volgende factuur afwachten het beste.

Bekijk origineel

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22051 reacties
  • 17 december 2024

Wat is de factuurdatum van de betreffende faktuur?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 17 december 2024
Joep1965 schreef:

Wat is de factuurdatum van de betreffende faktuur?

12 december 2024

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22051 reacties
  • 18 december 2024

Kijk het nog even aan tot de volgende faktuur. Ik vermoed dat daarop de verrekening staat. De verwerking van dit soort dingen gaat nog weleens traag.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16208 reacties
  • Antwoord
  • 19 december 2024

Hoi ​@wjjkpn, het kan inderdaad zijn dat de wijziging en de factuur elkaar hebben gemist. Dat zal dan op de volgende factuur aangepast worden.

Als je nu in de MijnKPN kijkt naar wat jouw abonnement is, zie je het juiste pakket daar wel staan? Als je daar het oude pakket nog ziet staan kan je het beste een terugbelafspraak maken via onze site. Dan is de wijziging nog niet afgerond. Als daar het juiste staat is de volgende factuur afwachten het beste.

Reageer