Skip to main content
Beantwoord

Viaplay in 2025 bij KPN

• 25 december 2024
  • 10 reacties
  • 1058 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Is het bekend of KPN ook in 2025 Viaplay kan aanbieden aan KPN klanten?

Beste antwoord door PeterG

Kpn heeft helemaal geen F1 rechten. Die heeft Viaplay. Viaplay is niet van kpn. Het enige is dat je Viaplay betaalt via de kpn factuur. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.

Kpn verkoopt ook ESPN Compleet en Ziggo Sport Totaal. Die sportrechten hoeft kpn daarvoor ook niet te hebben. Dat hebben de zenders zelf.

Bekijk origineel

10 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36547 reacties
  • 25 december 2024

Hallo ​@TonKon ,

Zolang er geen nader bericht komt, blijven de voorwaarden in 2025 ongewijzigd doorlopen. 

Hou o.a. op deze website de berichtgeving in de gaten: 

https://www.kpn.com/entertainment/viaplay?q=viaplay

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 84 reacties
  • 25 december 2024

@Noordzee 

Bedankt voor je reactie. 

Alleen met de melding (zie link):

“NOS en Ziggo Sport verliezen rechten F1 voor 2025, Viaplay nu exclusief rechtenhouder” vrees ik dat ook KPN de rechten verliest 😟

Viaplay

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36547 reacties
  • 25 december 2024

Dat is heel wat anders ​@TonKon. Dat gaat om sublicenties voor andere “TV-zenders”. 

KPN maakt het alleen mogelijk om Viaplay via hun ontvanger te bekijken, dat is dus wat anders. 

PeterG
Superuser
  • 61045 reacties
  • Antwoord
  • 25 december 2024

Kpn heeft helemaal geen F1 rechten. Die heeft Viaplay. Viaplay is niet van kpn. Het enige is dat je Viaplay betaalt via de kpn factuur. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.

Kpn verkoopt ook ESPN Compleet en Ziggo Sport Totaal. Die sportrechten hoeft kpn daarvoor ook niet te hebben. Dat hebben de zenders zelf.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 84 reacties
  • 25 december 2024

@Noordzee , ​@PeterG 

Nogmaals bedankt voor de uitleg.

Ik hoop dat het zo blijft !

Fijne Feestdagen.

Begrijp ik nu goed dat viaplay weer terug komt op kanaal 225 bij kpn

Groet Jannes 

• 780 reacties
  • 17 februari 2025
Jannes Eefting schreef:

Groet Jannes 

Dat is nog niet bekend. Voorlopig is het wel zo dat SBS9 weer terugkomt per 14 maart.

https://talpanetwork.com/nieuws/sbs9-keert-terug-nieuwe-viaplay-tv-zenders/

PeterG
Superuser
  • 61045 reacties
  • 17 februari 2025
Jannes Eefting schreef:

Groet Jannes 

Nee, dat klopt niet ​@Jannes Eefting .

Huidige Viaplay TV wordt weer SBS9. Zonder de sport dus.

Er zijn 2 nieuwe kanalen aangekondigd door Viaplay/Talpa.

Het nieuwe kanaal Viaplay TV. Dit is bedoeld voor de samenvattingen van Formule 1, de hele race in Zandvoort, de talkshow van Rob Kamphues (met Jan Lammers), per week 1 Engelse voetbalwedstrijd en een deel van het Darts circuit. Dit kanaal wil Viaplay/Talpa graag in het basispakket.

Daarnaast komt er nog een nieuw kanaal Viaplay TV+ genaamd. Dat kan je los afnemen à € 16,99 met live Formule 1 en indien het elkaar niet in de weg zit ook Engels voetbal en darts.

Voor beide kanalen is KPN nu in onderhandeling met Viaplay/Talpa Network. Het is dus nog even afwachten. De kanaalnummers zijn nog niet bekend, maar zullen mijns inziens niet 225 zijn.

Voor Viaplay TV in het basispakket is kanaalnummer 51 nog beschikbaar.

Voor betaald sportkanaal Viaplay TV+ is nog e.e.a. beschikbaar waar ook de sport betaal kanalen ESPN Compleet en Ziggo Sport Totaal zitten.

Voorlopig moeten we nog afwachten wat de onderhandelingen opleveren. Of de kanalen überhaupt op enige termijn bij kpn beschikbaar komen.

Zelf zal ik Viaplay TV+ niet nemen omdat ik al het aanbod al kan zien via het Viaplay streaming abonnement. Ook de nieuwe show van Rob Kamphues. Ook het huidige Viaplay TV (19) keek ik daardoor al nooit.

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • 615 reacties
  • 17 februari 2025

Oeh... €16,99 voor 1 TV kanaal. Maar even wachten of dit niet een combi is met de Viaplay app (met reclame/advertenties) of F1TV pro.

Anders is het een heel duur TV kanaaltje.

PeterG
Superuser
  • 61045 reacties
  • 17 februari 2025

Ik vrees dat je voor € 16,99 alleen dat tv kanaal hebt ​@Sebas14 .

Ik hoop voor € 19,99 de online en Viaplay TV+.

Reageer