Skip to main content
Beantwoord

Netflix via KPN blijft op 89% hangen

• 3 januari 2025
  • 4 reacties
  • 213 keer bekeken

Netflix in de kpn omgeving blijft op 89% hangen. Wel geluid, geen beeld.

Netflix via smart TV gaat zonder problemen.

Wat kan ik doen?

Beste antwoord door Maasveer

Wij hebben daar ook last van, willen we verder kijken naar een serie dan horen we wel geluid maar blijft op 89% hangen. Oplossing is dan de stekker uit de KPNBOX halen even wachten en dan weer alles opstarten en dan doet Netflix het weer erg omslachtig allemaal en zeer vervelend.

Ook wij hebben pas een nieuwe box daarvoor hadden we er geen last van.  Netflix hebben we al jaren.

Bekijk origineel

4 reacties

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 3 januari 2025

Bij mij ook, speelt al langer. Is zo sinds ik het nieuwe kastje van KPN heb. Ben nog niet heel enthousiast hierover 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 3 januari 2025

Ik had nu ook geen beeld / geluid bij de reguliere tv zenders en via mijn kpn, aangegeven geen beeld en geluid. Op afstand werden er iets gecheckt en nu werkt Netflix ook weer. Wellicht helpt dit jou ook.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15468 reacties
  • 6 januari 2025

Hoi ​@YlvdBe en ​@Smartin, welkom op onze community! 
Ik hoop dat alles inmiddels al weer wat beter werkt! Op kpn.com/storing kun je voor de meeste issues wel een stappenplan vinden. Allereerst kan een herstart of reset al een hele hoop helpen bij dit soort issues!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 3 februari 2025

Wij hebben daar ook last van, willen we verder kijken naar een serie dan horen we wel geluid maar blijft op 89% hangen. Oplossing is dan de stekker uit de KPNBOX halen even wachten en dan weer alles opstarten en dan doet Netflix het weer erg omslachtig allemaal en zeer vervelend.

Ook wij hebben pas een nieuwe box daarvoor hadden we er geen last van.  Netflix hebben we al jaren.

Reageer