Skip to main content
Beantwoord

TV ontvanger herstart soms bij het wisselen van zender

• 6 januari 2025
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

KeesGouda
Topper
Forum|alt.badge.img

Ik heb regelmatig problemen met de TV-ontvanger. Bij zenderwisseling stopt de TV en start opnieuwe op. Blijft soms lang hangen. Van alles al op advies van KPN geprobeerd. Ik wil graag een nieuwe ontvanger.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@KeesGouda. Wat vervelend dat je zulke problemen hebt met je TV-ontvanger, vooral als je bij het zappen telkens vastlopers hebt en de TV opnieuw opstart. Ik snap dat dit erg frustrerend is, zeker omdat je al verschillende dingen geprobeerd hebt op advies van KPN. Een nieuwe TV-ontvanger kan inderdaad een oplossing zijn als het apparaat niet meer goed functioneert. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen samen met je kijken naar de situatie en testen of er misschien een defect is. Als blijkt dat de ontvanger vervangen moet worden, sturen ze een nieuwe naar je op.

Bekijk origineel

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16397 reacties
  • Antwoord
  • 9 januari 2025

Hoi ​@KeesGouda. Wat vervelend dat je zulke problemen hebt met je TV-ontvanger, vooral als je bij het zappen telkens vastlopers hebt en de TV opnieuw opstart. Ik snap dat dit erg frustrerend is, zeker omdat je al verschillende dingen geprobeerd hebt op advies van KPN. Een nieuwe TV-ontvanger kan inderdaad een oplossing zijn als het apparaat niet meer goed functioneert. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen samen met je kijken naar de situatie en testen of er misschien een defect is. Als blijkt dat de ontvanger vervangen moet worden, sturen ze een nieuwe naar je op.

KeesGouda
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • 15 februari 2025

Na contact met KPN wat aanpassingen gedaan op de TV. Ook een nieuw TV-ontvanger gekregen. Probleem met wisselen zenders is nu helemaal opgelost!

Reageer