Skip to main content
Beantwoord

Wazig beeld op KPN TV App

• January 6, 2025
  • 1 reactie
  • 229 keer bekeken

Beeld van de KPN tv app is zeer slecht. Erg wazig. Wat is hieraan te doen? 

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hi ​@Fleur_76! Is dit zo ineens of al een tijdje zo?

In onze laatste product update over de KPN TV+ app las ik dat er twee meldingen van klanten waren over hetzelfde, maar dat dit inmiddels hersteld zou zijn. Ik ben benieuwd naar jouw ervaring. Is het probleem intussen opgelost of heb je nog steeds een wazig beeld?

Graag ontvang ik een update in de product update, zodat we deze kunnen meenemen als feedback richting het TV+ app-team. Als je nog steeds problemen ondervindt, zou ik je willen vragen om de volgende informatie te delen:

• Het type apparaat dat je gebruikt
  • De iOS-versie
  • Of je dit probleem met elke zender ervaart
  • Of je verbonden bent via wifi of mobiel internet

Je vindt de laatste product update hier:

Alvast bedankt voor je reactie!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • January 7, 2025

Hi ​@Fleur_76! Is dit zo ineens of al een tijdje zo?

In onze laatste product update over de KPN TV+ app las ik dat er twee meldingen van klanten waren over hetzelfde, maar dat dit inmiddels hersteld zou zijn. Ik ben benieuwd naar jouw ervaring. Is het probleem intussen opgelost of heb je nog steeds een wazig beeld?

Graag ontvang ik een update in de product update, zodat we deze kunnen meenemen als feedback richting het TV+ app-team. Als je nog steeds problemen ondervindt, zou ik je willen vragen om de volgende informatie te delen:

• Het type apparaat dat je gebruikt
  • De iOS-versie
  • Of je dit probleem met elke zender ervaart
  • Of je verbonden bent via wifi of mobiel internet

Je vindt de laatste product update hier:

Alvast bedankt voor je reactie!