Skip to main content
Beantwoord

Mijn V10 lijkt 2 updates te missen, firmware staat nog op V10.C.24.10.03

• 9 januari 2025
  • 2 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik zie verschillende meldingen mbt Update V10. Eerst van V10.C.24.10.03 naar V10.C.24.12.11 en de volgende is van V10.C.24.12.11 naar V10.C.24.12.15. Als ik nu in mijn modem kijk staat de firmware nog steeds op V10.C.24.10.03. Graag een reactie.

Beste antwoord door Erwin van KPN

​@Marlon92 . Dat is min of meer hoe het gaat, inderdaad. 

​@H vd Berg : Alles staat uitgelegd in het relevante kennisbank topic: 

Kort samengevat: wij hebben hier geen enkele invloed op en updaten gaat in batches en het kan dus best zijn dat je een paar updates achterloopt. Uiteindelijk komen ze wel maar wanneer kan niemand je op dit moment vertellen. Afwachten dus! 

Bekijk origineel

2 reacties

• 3206 reacties
  • 9 januari 2025

Dat is bij heel veel klanten zo. Het updaten gaat volgens mij nog steeds niet automatisch. Er worden nog steeds handmatig telkens een reeks Experiaboxen klaar gezet om te updaten denk ik. En die boxen worden dan geupdate. De rest niet.

Ik vermoed dat ze nog steeds bezig om Experiaboxen te updaten die nog op de oude ZTE firmware zitten. Dat zal waarschijnlijk hun prioriteit hebben. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27459 reacties
  • Antwoord
  • 13 januari 2025

​@Marlon92 . Dat is min of meer hoe het gaat, inderdaad. 

​@H vd Berg : Alles staat uitgelegd in het relevante kennisbank topic: 

Kort samengevat: wij hebben hier geen enkele invloed op en updaten gaat in batches en het kan dus best zijn dat je een paar updates achterloopt. Uiteindelijk komen ze wel maar wanneer kan niemand je op dit moment vertellen. Afwachten dus! 

Reageer