Skip to main content
Beantwoord

Vastlopers TV+ sinds ik een nieuwe ontvanger heb

• 16 januari 2025
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

robdammers
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Ik heb onlangs een nieuw TV+ kastje ontvangen, omdat mijn voorgaande defect is gegaan. 
Nú heb ik de afgelopen 2 weken, sinds ik de nieuwe ontvanger heb continu vastlopers. Of de ontvanger start midden in het programma opnieuw op, of het beeld bevriest. Het gebeurt gewoon weg meerdere keren per dag, soms wel 2x per kwartier. Ik heb firmware 0.32.12 en launcher 1.171.4. Alles is meerdere keren gereset en de bekabeling is gecontroleerd. Wat kan ik doen, om alles goed werkend te krijgen. 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@robdammers! Vastlopers zijn niet prettig als je aan het kijken bent. 

Top dat je al een reset hebt geprobeerd en de bekabeling gecontroleerd hebt. Voor de handigheid stuur ik je de stappen voor het oplossen van haperend beeld mee. 
Zou je die door willen lopen? Hopelijk is daarmee de oorzaak en ook de oplossing gevonden.

Zo niet, wil je dan laten weten wat je verder nog geprobeerd hebt? Heb je bijvoorbeeld andere kabels getest (internet en HDMI) en een andere internetpoort van je Box 12 getest?

Ik hoor het graag!

Bekijk origineel

3 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8321 reacties
  • 16 januari 2025

Beste ​@robdammers heb je glasvezel of koper? Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen en hoe is de TV+ aangesloten aan de modem, rechtstreeks of anderszins?

robdammers
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 80 reacties
  • 16 januari 2025

Ik heb een KPN Box 12 met glasvezel welke rechtstreeks is aangesloten.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7506 reacties
  • Antwoord
  • 18 januari 2025

Hi ​@robdammers! Vastlopers zijn niet prettig als je aan het kijken bent. 

Top dat je al een reset hebt geprobeerd en de bekabeling gecontroleerd hebt. Voor de handigheid stuur ik je de stappen voor het oplossen van haperend beeld mee. 
Zou je die door willen lopen? Hopelijk is daarmee de oorzaak en ook de oplossing gevonden.

Zo niet, wil je dan laten weten wat je verder nog geprobeerd hebt? Heb je bijvoorbeeld andere kabels getest (internet en HDMI) en een andere internetpoort van je Box 12 getest?

Ik hoor het graag!

Reageer