Skip to main content
Beantwoord

Kan ik streamen van de iPad naar een Loewe TV?

• January 19, 2025
  • 3 reacties
  • 211 keer bekeken

Kan ik zonder airplay dan wel het Apple TV kastje streamen vanaf een iPad naar een Loewe TV ? Die ondersteunt nl geen airplay.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@ruuddebree ,

Wat jij wilt, is mogelijk als je een Chromecast gebruikt.

Die zijn er al voor ongeveer drie tientjes. Je stopt dat apparaatje in een HDMI-uitgang van jouw TV. Je kunt dan bv programma's vanuit de KPN TV+-app of van bv de NOS-app casten naar jouw TV.

Er zijn ook moderne TV's die zelf al een ingebouwde Chromecast ingebouwd hebben. Dan heb je dit losse apparaatje niet nodig. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 19, 2025

Hallo ​@ruuddebree ,

Wat jij wilt, is mogelijk als je een Chromecast gebruikt.

Die zijn er al voor ongeveer drie tientjes. Je stopt dat apparaatje in een HDMI-uitgang van jouw TV. Je kunt dan bv programma's vanuit de KPN TV+-app of van bv de NOS-app casten naar jouw TV.

Er zijn ook moderne TV's die zelf al een ingebouwde Chromecast ingebouwd hebben. Dan heb je dit losse apparaatje niet nodig. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@ruuddebree, met een Loewe televisie kun je inderdaad wel streamen. Een chromecast is iets dat je daarvoor gebruikt. 

• Auteur
  • Helper
  • January 22, 2025

Dank voor de reactie; dit bevestigt mijn vermoeden. Nu helemaal duidelijk.