Skip to main content
Antwoord

Kan niet meer inloggen bij Disney+

• January 22, 2025
  • 9 reacties
  • 156 keer bekeken

GerhardR
Topper
Forum|alt.badge.img

Hallo,

We hebben al ESPN en nu wil ik dat in combinatie met Disney plus, maar ik kan niet inloggen bij disney plus, hij blijft zeggen dat ik een abbonement moet afsluiten, ik ben in het verleden wel abbonee geweest bij disney plus.. 

Beste antwoord door XS4-Arjan

PS is Disney+ al wel geactiveerd?

@Sanne van KPN heeft dit lijstje eens gemaakt:

1. Klik op Disney+ activeren 

2. Log in met je KPN ID (of maak er eerst een aan)

3. Activeer Disney+ bij KPN

4. Ga door naar de Disney+ website en maak een account aan

5. Download de Disney+ app op je favoriete apparaten

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 22, 2025

Als je nu geen abonnee bent, dan kan je toch ook niet zomaar inloggen?

Je kan via KPN een nieuw abonnement afsluiten.

GerhardR
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 22, 2025

Hallo,als je emailadres bekend is bij disney plus, kun je wel gewoon in loggen, maar verder niets, je hebt alleen aan knop uit te loggen, omdat je geen abbonement hebt, kun je ook je account niet inzien

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 22, 2025

Maar je zegt zelf dat je geen abonnement hebt. Wat is dan het probleem? Je hebt geen abonnement en Disney+ zegt dat ook, ze geven zelfs het advies om een abonnement af te sluiten.

GerhardR
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 22, 2025

Ja, ik heb via KPN disney plus afgesloten, in combinatie met ESPN, ESPN had ik al, maar daar is Disney plus bij gekomen, maar inloggen, met de kpn gegevens kan ik dus niet, omdat ik dan een abbonement moet afsluiten via Disney plus!

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 22, 2025

Aha, dat is het probleem. Kan je bij KPN zien onder welk emailadres dat is gebeurd?

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 22, 2025

PS is Disney+ al wel geactiveerd?

@Sanne van KPN heeft dit lijstje eens gemaakt:

1. Klik op Disney+ activeren 

2. Log in met je KPN ID (of maak er eerst een aan)

3. Activeer Disney+ bij KPN

4. Ga door naar de Disney+ website en maak een account aan

5. Download de Disney+ app op je favoriete apparaten

GerhardR
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 22, 2025

Ja,  ik log gewoon met mijn eigen KPN gegevens in bij Disney plus, maar dan staat er niet dat ik een abbonement heb, maar ik Zou een abbonement moeten afsluiten, terwijl ik met mijn kpn gegevens moet kunnen inloggen bij disney plus. Om gebruik te kunnen maken van dat abbonement 

GerhardR
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 22, 2025

Ik kan nog steeds niet inloggen bij disney plus, terwijl KPN.com mij verteld dat ik gewoon een abbonement hebt bij disney plus,. 

De link die je stuurde was om een account aan te maken bij disney plus, maar dat account heb ik al, omdat ik in het verleden een abbonement had,  via Disney zelf,..  en het enige wat mij verteld word als ik probeer in te loggen, is dat ik een abbonement nodig heb om te kijken...

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@GerhardR, welkom op onze community! We hebben hier ook een handig artikel over!

Heb je al een abonnement bij Disney+?

Ook als je al een Disney+ abonnement hebt, kan je Disney+ bij KPN bestellen. Gebruik bij het activeren je huidige Disney+ account om je nieuwe Disney+ abonnement bij KPN te activeren. Dit voorkomt dat je dubbel betaalt.