Sinds de laatste update van kpn vorig jaar blijft mijn internet steeds vastlopen. Ik merk dit het meest bij het thuiswerken en het kijken van twitch, alles bevriestdan voor meerdere secondes. Het verschilt per keer hoelang. Het werken gaat hierdoor moeizaam en vergaderen via teams kan bijna niet. Ik heb al eens contact gehad met kpn en toen werd er gezegd dat al mijn apparaten van de verkeerde frequentie gebruik maken. De medewerker gaf aan de juiste frequentie te activeren en als het niet werkte ik opnieuw contact moest zoeken om te kijken naar versterkers. Aangezien ik voor de update nergens last van heb en ik in mijn appartement maar max 3 meter van de modem kan zitten vind ik deze kosten voor versterkers belachelijk. Daarom de vraag of jullie een oplossing weten. Ik start mijn modem bijna dagelijks opnieuw op, ook paar keer stekker eruit voor een reset, maar niks lijkt te helpen, alleen soms heel kort.
Beantwoord
Internet blijft haperen of vastlopen sinds de update vorig jaar
Beste antwoord door Jasper van KPN
Hoi ​
Als het inderdaad over de Wifi verbinding gaat kan je deze artikelen in de Kennisbank ook alvast doornemen en uitvoeren:
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.