Skip to main content
Vraag

Verlengd met korting maar die is komen te vervallen

• 4 februari 2025
  • 5 reacties
  • 58 keer bekeken

Op 30 november 2024 abonnement verlengd met aanbod. Daarop contract ontvangen en daarin stonden fouten, kwam niet overeen met aanbod. Daarop gebeld en volgens medewerker geen enkel probleem, was foutje in contract en aanbod was gewoon van toepassing. En natuurlijk was ik weer te goedgelovig, want wat blijkt. Inmiddels haalt KPN de korting er weer af, wat die zou weer verlopen zijn. Maar daar had ik juist op 30 november voor gebeld. Al met al kom ik weer bedrogen uit.

Vandaag gesproken met medewerker KPN, kon niks zien wat vorige medewerker had toegezegd. Dus ook dat gaat lekker. Gevraagd om dan het gesprek terug te luisteren, maar dat kon allemaal niet. Zonder die aanbieding had ik het abonnement nooit verlengd en was ik overgestapt. Maar begrip is er niet. Screenshot aanbieding heb ik gewoon, maar was ook geen interesse in.

Gaat lekker dus. Heb geen idee wat nu te doen.

5 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6846 reacties
  • 5 februari 2025

Dat is een hele vervelende gang van zaken Sjoerd. Ik ben van mening dat gemaakte afspraken nagekomen moeten worden. Heb je naar aanleiding van dat gesprek in november een schriftelijke orderbevestiging ontvangen waar de afgesproken korting op staat?

• 3022 reacties
  • 5 februari 2025

Komt jouw situatie overeen met dit topic?

• Helper
  • 42 reacties
  • 5 februari 2025

He, gezellig, weer eentje erbij.

Welcome to the club, Sjoerd!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 6 februari 2025
Marlon92 schreef:

Komt jouw situatie overeen met dit topic?

Jazeker, net als zoveel topics zie ik inmiddels. Komt dus nog steeds voor en niemand heeft oplossing. Heb het inmiddels ook bij Radar gemeld, en een aantal van de topics meegezonden. Benieuwd of zij er wat mee kunnen. KPN denkt niet mee en ik heb een aantal voorstellen gedaan om het op te lossen, maar dat mag de helpdeskmedewerker natuurlijk allemaal niet beslissen, maar doorschakelen met iemand die dat wel kan, kunnen ze ook niet.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 6 februari 2025
Remco van KPN schreef:

Dat is een hele vervelende gang van zaken Sjoerd. Ik ben van mening dat gemaakte afspraken nagekomen moeten worden. Heb je naar aanleiding van dat gesprek in november een schriftelijke orderbevestiging ontvangen waar de afgesproken korting op staat?

Nee natuurlijk niet, wat dat kunnen ze kennelijk niet (maken mondeling een goedhoudertje, maar kunnen in praktijk dat helemaal niet beloven en waarmaken, maar daar kom je pas te laat achter als korting inmiddels vervalt en je ook niet meer kunt opzeggen). Stom dat ik daar ingetrapt ben, klopt. Erken ik zeker. Wel grappig dat al die gesprekken worden opgenomen, maar dat er niemand is die ze terug kan luisteren.

Reageer