Skip to main content
Vraag

Probleem met KPN App. Programma start niet op via Chromecast (iPhone 13)

• February 5, 2025
  • 6 reacties
  • 93 keer bekeken

Sinds gisterenavond lukt het niet meer om een programma te streamen via de KPN app. Als je een programma opstart probeert hij het verbinding te maken. Het tv scherm geeft aan dat het programma gaat starten maar na een seconde stopt hij en gaat de chromecast weer naar het beginscherm. 
ik heb een iPhone13. Zowel op een oude chromecast als de nieuwe geprobeerd. Beide zelfde probleem, het programma start niet op.

ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en ook de chromecast opnieuw verbonden met de wifi router. Niets werkt.

Iemand bekend met dit probleem?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Deelnemer
  • February 6, 2025

Ik heb ook sinds een week dit probleem, streamen met videoland doet hij wel. Sbs6 doet streamt hij helemaal niet, en de rest af en toe wel. Wij hebben ook al de app verwijderd en opnieuw gedownload zonder resultaat.  Wij hebben 2 chromecasts, beiden hebben hetzelfde probleem.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 6, 2025

Hi ​@Jon62 en ​@Deesie, vanaf vandaag zijn we begonnen met een update voor de app die ook het casten moet verbeteren. Het gaat om appversie 08.63.00, dit wordt de komende dagen voor iedereen gedaan. Hou dit dus in de gaten, ik ben benieuwd of het dan goed werkt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 6, 2025

Dankjewel ik laat het weten als het werkt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 10, 2025

Bij mij gaat het op en af, van de week konden we weer niet streamen, sinds gisteren weer wel. Het blijft dus problematisch.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • March 15, 2025

Hi Jon, ik ben nog even benieuwd hoe het nu gaat sinds het streamen wel is gelukt. Gaat dit nog steeds goed? Mag ik ook nog weten welke Chromecast je nu precies gebruikt? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 16, 2025

Helaas het gaat van kwaad naar erger. Hij werkt niet meer. Ik kan niets streamen op een chromecast 2 en een gloednieuwe 4. Daar ligt het niet aan, want ViaPlay streamt wel vanaf de telefoon. Ook YouTube streamt. Het ligt dus aan de KPNapp. Momenteel werkt het dus niet. Het vervelende is nu dat mijn vrouw via haar telefoon de app helemaal niet meer kan gebruiken. Sinds een paar dagen. Ik baal er zo van dat als mijn abonnement afgelopen is, ik ga overstappen naar een andere provider. Het duurt me allemaal te lang en ik betaal de hoofdprijs voor iets dat niet werkt. Erg jammer!