‘apple watch for kids’ dus de beheerde kids instelling van de apple watch voor kinderen zonder eigen iphone/telefoon abonement
Is dit inmiddels mogelijk bij KPN?
Vandaag met apple support zelf gebeld, en de medewerker beweerde dat het inmiddels wel kan in nederland.
Als ik naar de forum kijk helaas nog steeds niet?
Of inmiddels dus toch wel?
Alternatief, klopt het dat ik een kids sim abonement kan nemen en hier dan een esim voor de apple watch erbij kan nemen?
De apple watch dan via onze reserve telefoon (met het kids abonement) dan koppelen aan de apple watch esim?
Dus, reserve telefoon en applewatch hebben dan zelfde nummer.
Of moet ik een normaal aboenemnt nemen hiervoor? kan apple watch esim met KPN kids abonement?
Kan ik tijdens het instellen wel de ‘apple watch for kids’ instelling gebruiken en dan de esim met de selfde nummer als de telefoon gebruiken?
Werkt dit?
Ik wil ons kindeigenlijk nog geen voleldig toegang tot alle apple watch functies geven, maar zaols omschreven in ‘apple watch for kids’ met schooltijden instelling, geofencing, beperkte telefoonnummers en zo voort.
Bij KPN is voor de apple watch ook roaming mogelijke voor een deel van de europeese landen, zoals duitsland, oostenrijk , zwitserland; toch?
en nog een verdere vraag
Ik las ergens in het forum dat het helaas niet mogelijk is om bij een nieuw aboenement direkt de esim voor apple watch te activeren? maar 3 maadnen duurt, behalve als je met technische dienst van Klantenservice in contact komt.
Is dit nog steeds of is het inmiddels wel direkt mogelijk?