Skip to main content
Beantwoord

Nog geen activatiemail voor HBO ontvangen

• 13 februari 2025
  • 8 reacties
  • 117 keer bekeken

Goedenavond,

afgelopen maandag heb ik in de mijnkpn app aangegeven dat ik HBO Max als keuzevoordeel wilde. Ik zou binnen 24 uur een activatiemail ontvangen, maar nu na 4 dagen heb ik die nog steeds niet ontvangen. Kunnen jullie dit voor mij nakijken?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Patricia_1980, welkom op onze community, hier kan even overheen gaan momenteel door de drukte. Heb je inmiddels al bericht gehad? Kun je de wijziging nog eens proberen door te geven? Anders kun je t beste toch even telefonisch contact opnemen. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken

Bekijk origineel

8 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15364 reacties
  • Antwoord
  • 18 februari 2025

Hoi ​@Patricia_1980, welkom op onze community, hier kan even overheen gaan momenteel door de drukte. Heb je inmiddels al bericht gehad? Kun je de wijziging nog eens proberen door te geven? Anders kun je t beste toch even telefonisch contact opnemen. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36388 reacties
  • 18 februari 2025

Hallo ​@Patricia_1980 ,

HBO Max bij KPN activeren

Als je HBO Max hebt besteld, wordt het toegevoegd als Entertainmentoptie bij jouw abonnement. Je volgt dan deze stappen:

• Ga naar kpn.com/hbomaxactiveren
  • Klik op activeren en log in met je KPN ID
  • Activeer HBO Max bij KPN en volg de stappen om een account te maken
Activeren

Probeer de link hierboven eens.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 19 februari 2025

@Noordzee het probleem is dat er geen activatiemail ontvangen wordt, dat is namelijk bij mij hetzelfde geval. Er valt niks te activeren aangezien er staat “Er zijn geen actieve abonnementen gevonden.”

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 19 februari 2025
Thomas van KPN schreef:

Hoi Thomas,

bedankt voor je reactie. Ik heb nog steeds geen mail ontvangen helaas. Ook kan ik de wijziging niet opnieuw doorgeven. Ik ga morgen even met de klantenservice bellen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 19 februari 2025
Noordzee schreef:

Hallo ​@Patricia_1980 ,

HBO Max bij KPN activeren

Als je HBO Max hebt besteld, wordt het toegevoegd als Entertainmentoptie bij jouw abonnement. Je volgt dan deze stappen:

• Ga naar kpn.com/hbomaxactiveren
  • Klik op activeren en log in met je KPN ID
  • Activeer HBO Max bij KPN en volg de stappen om een account te maken
Activeren

Probeer de link hierboven eens.

Hoi Noordzee,

wat Elise_H zegt klopt, als ik op die link klik staat er na inloggen dat er geen actieve abonnementen zijn. Toch bedankt voor het meedenken!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Patricia_1980, ben je er nog uit gekomen met mijn collega's?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 4 maart 2025

Hoi Thomas,

nee helaas niet.

ik heb contact gehad met de klantenservice en zij zeiden dat het bij mij kwam vanwege de maand opzegtermijn van espn en dat ik dan op 3 maart automatisch een mail zou krijgen voor hbo.

Dit was dus niet het geval, ik heb geen mail gekregen. In mijn KPN staat nog steeds: 

Aan het verwerken: Je nieuwe keuzevoordeel is bevestigd. Als het is verwerkt, krijg je een e-mail.

Kunt u mij helpen? Want ik ben nu al een paar weken aan het wachten op de mail. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ik kan dat niet bespoedigen maar het lijkt me dat je die mail gisteren of vandaag wel binnen had moeten krijgen. Kun je nog eens bellen?

Reageer