afgelopen maandag heb ik in de mijnkpn app aangegeven dat ik HBO Max als keuzevoordeel wilde. Ik zou binnen 24 uur een activatiemail ontvangen, maar nu na 4 dagen heb ik die nog steeds niet ontvangen. Kunnen jullie dit voor mij nakijken?
Alvast bedankt!
Beste antwoord door Thomas van KPN
Hoi @Patricia_1980, welkom op onze community, hier kan even overheen gaan momenteel door de drukte. Heb je inmiddels al bericht gehad? Kun je de wijziging nog eens proberen door te geven? Anders kun je t beste toch even telefonisch contact opnemen. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken
Hoi @Patricia_1980, welkom op onze community, hier kan even overheen gaan momenteel door de drukte. Heb je inmiddels al bericht gehad? Kun je de wijziging nog eens proberen door te geven? Anders kun je t beste toch even telefonisch contact opnemen. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken
@Noordzee het probleem is dat er geen activatiemail ontvangen wordt, dat is namelijk bij mij hetzelfde geval. Er valt niks te activeren aangezien er staat “Er zijn geen actieve abonnementen gevonden.”
Hoi Thomas,
bedankt voor je reactie. Ik heb nog steeds geen mail ontvangen helaas. Ook kan ik de wijziging niet opnieuw doorgeven. Ik ga morgen even met de klantenservice bellen.
ik heb contact gehad met de klantenservice en zij zeiden dat het bij mij kwam vanwege de maand opzegtermijn van espn en dat ik dan op 3 maart automatisch een mail zou krijgen voor hbo.
Dit was dus niet het geval, ik heb geen mail gekregen. In mijn KPN staat nog steeds:
Aan het verwerken: Je nieuwe keuzevoordeel is bevestigd. Als het is verwerkt, krijg je een e-mail.
Kunt u mij helpen? Want ik ben nu al een paar weken aan het wachten op de mail.
Ik kan dat niet bespoedigen maar het lijkt me dat je die mail gisteren of vandaag wel binnen had moeten krijgen. Kun je nog eens bellen?
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.