Goedemiddag,
Ik heb een soundbar, subwoofer en 2 speakers van Denon. Alles wireless.
Altijd naar behoren gewerkt, tot 3 weken geleden ineens 3 van de 4 uit het wifi netwerk lagen.
Alleen de soundbar is nog verbonden.
Zodra ik de subwoofer of de speakers probeer te verbinden met het wifinetwerk via de Heos app dan gebeurt het volgende: Heos vind mijn apparaat, ik voer ons wifi wachtwoord in, Heos verbindt het apparaat. Het lampje op de speaker wordt voor een paar seconden egaal blauw (verbonden met het netwerk), dan gaat het weer blauw knipperen en de verbinding is verbroken.
Ik zie in mijn modem van KPN (Experia V10A) dat de speaker offline is en dat deze laatst gezien is toen ik probeerde te verbinden.
Inmiddels de hulp van Denon ingeschakeld en het volgende geprobeerd: Aansluiten met netwerkkabel, direct in het modem. Dit lukt, er is verbinding tot het moment dat de speaker wireless wordt gemaakt, dan wordt de verbinding verbroken.
Vervolgens was het advies om in het modem UPnP in te stellen op ‘aan’. En de 4 Denon apparaten een eigen, vast IP adres te geven. Helaas heeft dit niet geholpen.
Vervolgens heb ik KPN ingeschakeld, advies gekregen om mijn modem een harde reset gegeven. Heeft niet geholpen. Vervolgens werd geadviseerd om een extra wifi verbinding op 2.4 hertz te maken. Gedaan, niet geholpen.
Heeft iemand hetzelfde probleem gehad en wellicht een oplossing?
Ik hoor het graag!