Skip to main content
Beantwoord

Gratis Netflix aanzetten in de app lukt niet

• 19 februari 2025
  • 13 reacties
  • 157 keer bekeken

KPN maakt je blij met de mededeling dat je gratis Netflix kunt gebruiken. Ik zit in level 1 en daarmee is Netflix gratis. Ik heb al een abonnement van Netflix binnen KPN allen het omzetten van betaald naar gratis lukt niet. Het moet gebeuren in de app dat heb ik wel begrepen. En ik kom een aardig eind alleen op een gegeven moment kom ik niet verder. De stappen die ik gedaan heb zijn: Inloggen in de app, klikken op het tabblad “Voor Jou” en vervolgens op “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. In level 1 kun je gebruik maken van het keuzevoordeel Netflix Basis op onze kosten. De volgende stap krijg ik niet te zien “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor Netflix Basis”.  Hoe kom ik aan deze stap. KPN is toch zeer klantonvriendelijk. Zelf moet je er achter komen dat je gratis Netflix kunt gebruiken. Vervolgens zelf instellen. Alleen dat is zo hindernis dat je het uit eindelijk maar opgeeft. Op dat level zit ik inmiddels al.

Beste antwoord door Shyrin van KPN

DEnker_Doener schreef:

Ik zit in level 1 

Je komt in level 1 als je zowel een KPN Internetabonnement (eventueel met TV) als een KPN Mobiel abonnement hebt.

Dank voor je terugkoppeling, dan is het nu duidelijk waarom je nu geen gebruik kunt maken van de vernieuwde Combivoordelen. De vernieuwde Combivoordelen gelden alleen voor de merken KPN, Telfort en XS4ALL. Een mobiel abonnement bij Simyo valt hier helaas niet onder.
​​​​​​​Bron

Bekijk origineel

13 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • 170 reacties
  • 20 februari 2025

@DEnker_Doener 

Ziet u niet de optie kies u cadeau?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 21 februari 2025

Nee helaas niet. En ik heb level 1. Dat geeft KPN zelf aan.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7072 reacties
  • 21 februari 2025

Jammer dat je het 

DEnker_Doener schreef:

KPN is toch zeer klantonvriendelijk. 

Het is jammer dat je dit zo ervaart, @DEnker_Doener. Met de vernieuwde Combivoordelen willen we juist onze klanten tevreden stellen en blij maken.

DEnker_Doener schreef:

De stappen die ik gedaan heb zijn: Inloggen in de app, klikken op het tabblad “Voor Jou” en vervolgens op “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”.

De volgende stap krijg ik niet te zien “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor Netflix Basis”.  

Als je verder naar beneden scrolt, zou je een blauwe knop moeten zien met de tekst 'Ik wil een ander cadeautje'. Ik ben benieuwd wat je dan te zien krijgt! Kun je een screenshot delen van wat je wel te zien krijgt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 26 februari 2025

Dit is wat ik om scherm te zien krijg

• 362 reacties
  • 26 februari 2025

@DEnker_Doener, Je moet op dat sterretje (“Uitgelicht”) ernaast drukken. Druk dan op “Bekijk al jouw voordelen” en kom je op een ander scherm. Als je dan iets naar beneden scrollt zie je een blauwe knop met in mijn geval de tekst “Ik wil een ander keuzevoordeel” en daar druk je vervolgens op.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 26 februari 2025
En dan houd het op bij mij.

• 362 reacties
  • 26 februari 2025

Ik zou dan een “huishouden” aanmaken in jouw geval. Waarschijnlijk moet je nog al jouw producten/abonnementen toevoegen/koppelen op jouw adres in MijnKPN in “Mijn producten”. Als het goed is moet er dan uiteindelijk een level met 1, 2 of 3 verschijnen ipv een grijs vraagteken.

Let wel: je moet ook minimaal 1 mobiel KPN abonnement hebben.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 26 februari 2025

Oke dan ga ik vanavond maar proberen. Bedankt voor hulp.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7072 reacties
  • 27 februari 2025

We lezen graag of het gelukt is of dat je nog hulp nodig hebt, ​@DEnker_Doener!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 27 februari 2025

Het probleem is gevonden. Ik heb wel een mobiel abonnement maar dat is van Simyo. En dat is niet geldig. Verkeerde voorlichting van de KPN 😤

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7072 reacties
  • Antwoord
  • 5 maart 2025
DEnker_Doener schreef:

Ik zit in level 1 

Je komt in level 1 als je zowel een KPN Internetabonnement (eventueel met TV) als een KPN Mobiel abonnement hebt.

Dank voor je terugkoppeling, dan is het nu duidelijk waarom je nu geen gebruik kunt maken van de vernieuwde Combivoordelen. De vernieuwde Combivoordelen gelden alleen voor de merken KPN, Telfort en XS4ALL. Een mobiel abonnement bij Simyo valt hier helaas niet onder.
​​​​​​​Bron

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 5 maart 2025

Ik vind dit wel een lachertje worden van KPN. We hebben al jaren een abonnement van de KPN. Maar als vaste klant krijg je nooit eens een voordeeltje. Nu ook weer hebben we weer geen voordeel. En dat gaat al jaren zo. JE kunt wel van provider veranderen maar ook daat is niet altijd goed. Je bent overgeleverd aan de grillen van KPN. Dat betekent wel geld binnen halen en vervolgens weinig tot geen service verlenen. Dat is de realiteit.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7072 reacties
  • 5 maart 2025

Jeetje, overgeleverd aan de grillen van KPN… 😥 Het spijt me dat je het zo ervaart, dat is zeker niet onze bedoeling. We leveren de diensten waarvoor je betaalt en doen ons best om voor al onze klanten een stap extra te zetten.

Naast de basisdiensten bieden we verschillende voordelen, zoals gratis films, tijdelijk gratis zenderpakketten, gratis licenties voor je beveiliging en korting op SuperWifi-punten. Misschien ben je hier nog niet helemaal van op de hoogte? We delen deze voordelen regelmatig in onze maandelijkse nieuwsbrief en in de MijnKPN app, waar je volgens een eerder gedeeld screenshot al gebruik van maakt.

Ik raad je aan de nieuwsbrief en app goed in de gaten te houden, zodat je geen voordeel mist. Helaas is Netflix via KPN op dit moment niet beschikbaar voor je, maar hopelijk kunnen we je binnenkort verrassen met een ander extraatje waarvoor je wel in aanmerking komt!

Reageer