Skip to main content
Beantwoord

Abonnementsnelheid omlaag, maar de prijs gaat omhoog?

• 21 februari 2025
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

KPN heeft mij en meer mensen met mij bij de poot gehad door een fijne korting te beloven voor het aankomende jaar, maar deze niet te geven met de mededeling dat die korting voor het afgelopen jaar geldt…

Nu wil ik de schade wat beperken totdat Radar of Kassa heeft gereageerd, door de internetsnelheid dan maar wat naar beneden bij te stellen.

Lagere snelheid betekent minder betalen toch?

Verklaar dan eens wat hier staat.

Als ik van 1 Gbit/s naar 200 Mbit/s ga mag ik € 1,76 meer betalen???
Hoe zit dit?

Beste antwoord door Jan van KPN

Beste ​@Roelroel , dit heeft werkelijk niks te maken met 'ontsporen', in de verste verte niet :) Ik heb vanaf hier geen inzicht in jouw gegevens en zodoende kan ik dit niet voor je verklaren. Wanneer je een belafspraak inplant, kun je zelf aangeven waarvoor je contact wenst zodat dit kan worden uitgezocht, niet meer en niet minder! 

Bekijk origineel

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36449 reacties
  • 21 februari 2025

Hallo ​@Roelroel ,

Kennelijk betaal je voor jouw huidige abonnement nog steeds minder dan de reguliere abonnementsprijs die voor 1 Mbit/s berekend wordt. Wil je echt besparen, dan moet je terug naar 100Mbit/s of zelfs 50 Mbit/s.   

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7534 reacties
  • 24 februari 2025

Goedenavond ​@Roelroel en dank voor jouw bericht!
Dat is inderdaad op zijn minst opmerkelijk te noemen en eerlijk gezegd kan ik dit ook niet direct verklaren. Mijn eerste advies zou zijn om hierover contact op te nemen met onze helpdesk. Het is tegenwoordig ook mogelijk om hier een belafspraak voor in te plannen. Collega's van de Helpdesk kunnen ook direct je abonnement erbij pakken en bekijken en hopelijk kunnen zij verklaren wat hier aan de hand is. Deel je de uitkomst ook hier nog met ons? Alvast bedankt :)

• Auteur
  • Helper
  • 42 reacties
  • 24 februari 2025

Nou ja zeg, dit is toch ook wat.
Nu zit ik met 2 issues in mijn maag die jullie beide niet kunnen verklaren.

Ten eerste de onterechte abonnementsverhoging, terwijl verlaging was beloofd en nu dit weer.

KPN ontspoort een beetje.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7534 reacties
  • Antwoord
  • 24 februari 2025

Beste ​@Roelroel , dit heeft werkelijk niks te maken met 'ontsporen', in de verste verte niet :) Ik heb vanaf hier geen inzicht in jouw gegevens en zodoende kan ik dit niet voor je verklaren. Wanneer je een belafspraak inplant, kun je zelf aangeven waarvoor je contact wenst zodat dit kan worden uitgezocht, niet meer en niet minder! 

Reageer