Dag iedereen!
Ik ga binnenkort verhuizen. Hierdoor kan ik eindelijk overstappen op glasvezel! Echter, ik zou graag hulp willen bij het installeren. Heb ik nu recht op een KPN monteur?
Daarnaast is het een huis uit de jaren '70. Er liggen geen datakabels naar boven. Glasvezel komt in de woonkamer binnen. Daar wil ik het modem aansluiten. Wat voor een modem krijg ik dan? Is het voldoende om met een aantal KPN Superwifi punten internet op de eerste verdieping en op de zolder te krijgen?
Zal ik de KPN Superwifi huren of kopen?
Hopelijk heeft iemand advies! Dankjewel.
Marc
Kan ik een monteur krijgen bij verhuizing, en SuperWifi kopen of huren?
Beste antwoord door Ik_Combineer
Dag iedereen!
Ik ga binnenkort verhuizen. Hierdoor kan ik eindelijk overstappen op glasvezel! Echter, ik zou graag hulp willen bij het installeren. Heb ik nu recht op een KPN monteur?
Ja, als je het zelf hebt geprobeerd en het niet lukt kan je een afspraak maken voor installatiegarantie (monteur)
Daarnaast is het een huis uit de jaren '70. Er liggen geen datakabels naar boven. Glasvezel komt in de woonkamer binnen. Daar wil ik het modem aansluiten. Wat voor een modem krijg ik dan? Is het voldoende om met een aantal KPN Superwifi punten internet op de eerste verdieping en op de zolder te krijgen?
Je huidige modem kan je mee verhuizen, deze is geschikt voor glasvezel. Hoe het zit met wifi op de andere verdiepingen kunnen we hier niet zeggen. Ligt aan ondergrond vloeren, dikte, vloerverwarming, etc.
Zal ik de KPN Superwifi huren of kopen?
Wij kunnen niet in uw portemonnee kijken, deze keuze is aan u zelf.
Hopelijk heeft iemand advies! Dankjewel.
Marc
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.