Skip to main content
Beantwoord

Ondanks de aankondiging heeft mijn Box 12 nog geen update gekregen

• 25 februari 2025
  • 8 reacties
  • 80 keer bekeken

Twee weken terug kwam hier zowel een SMS als een email binnen met het feit dat mijn modem (eindelijk) geupdate zou worden. Deze zit al een eeuwigheid vast op SGEJ1000060E.

Helaas is er geen enkele update binnengekomen die nacht, nog de twee weken daarna.  Nog steeds zit de versie vast op SGEJ1000060E. Hoe kan dit? Ik heb geen standaardinstellingen aangepast, behalve SSID/WW/Wifi kanalen. De SGEJ1000060E software is ronduit wanstaltig, inloggen lukt alleen in brakke outdated browsers en de boel is verre van stabiel.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Jasperrr90 en ook ​@mcwimh. Ja, dat inloggen op de webinterface van de SGE-firmware is wel een dingetje inderdaad. Ik snap dat je dan snakt naar de nieuwe modemfirmware. 

Dat zo'n update mislukt, kan ermee te maken hebben dat we je modem niet goed kunnen bereiken. Je kunt dat een handje helpen door middel van je modem een hard reset te geven. Dan is de kans al weer wat groter dan een volgende poging wel slaagt. 

Bekijk origineel

8 reacties

• Topper
  • 10 reacties
  • 26 februari 2025

Ik heb precies hetzelfde, geen update.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1202 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2025

Hoi ​@Jasperrr90 en ook ​@mcwimh. Ja, dat inloggen op de webinterface van de SGE-firmware is wel een dingetje inderdaad. Ik snap dat je dan snakt naar de nieuwe modemfirmware. 

Dat zo'n update mislukt, kan ermee te maken hebben dat we je modem niet goed kunnen bereiken. Je kunt dat een handje helpen door middel van je modem een hard reset te geven. Dan is de kans al weer wat groter dan een volgende poging wel slaagt. 

• Topper
  • 10 reacties
  • 27 februari 2025

Dat had ik al gedaan met een paperclip. Maar zal het vanavond nog een keer proberen

• Topper
  • 10 reacties
  • 28 februari 2025
mcwimh schreef:

Dat had ik al gedaan met een paperclip. Maar zal het vanavond nog een keer proberen

Helaas geen succes.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Je hebt wel weer een nieuwe SMS en e-mail ontvangen dat er een update zou plaatsvinden? Pas dan doen we weer een nieuwe poging namelijk. 

• Topper
  • 10 reacties
  • 2 april 2025

Ik heb nog geen nieuwe SMS en/of email ontvangen, je reactie is inmiddels 30 dagen geleden, weet niet hoe lang dat duurt. Ik heb een aantal poorten geforward en de ssid verandert, met inlogpassword. Heb echter geen probleem om de router te resetten, als ik weet wanneer er onderhoud/software upgrade gebeurt.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1202 reacties
  • 4 april 2025

Kan het kloppen dat je SuperWifi 1 punten in je thuisnetwerk hebt verbonden staan? Dan is het voorlopig even wachten op de update. We waren begonnen met deze te upgraden naar de nieuwe software, maar dat ligt voor nu even stil. Als je onze Product Update pagina in de gaten houdt, dan wordt je van zelf op de hoogte gehouden wanneer er weer nieuwe updates plaats zullen gaan vinden.

• Topper
  • 10 reacties
  • 4 april 2025

Ik heb 2 superwifi 1 punten, dus dat klopt. Bedankt voor je reactie

Reageer